Popular Posts

Friday 10 January 2014

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΟΪΚΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΕΥΤΩ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΩ ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΩ.

Φίλε μου, Πολύτιμη ψυχή είπαμε χθες οτι εαν ήσουν με τον Χριστό συμβιβασμένος θα ήσουν απο τάρα σωσμένος γιατι ήρθε για να ΣΩΣΕΙ κάθε αμαρτωλό που τον Θεο ζήτα (Λουκάς 19:10) και στην Ευλογία του θέλει να μπει και δεν διστάζει να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και Σωτήρα του να τον ΔΕΧΤ...ΕΙ. (Ματθαίος 11:28, Ιωάννης 1:12-13,3:16,Αποκάλυψη 3:20)

Αλλά ακόμα και αν είσαι απλοϊκός, ποιον εχεις καλύτερο απο τον Χριστό που για σενα μπρος τον επουράνιο πατέρα θα σταθεί και θα πει " Aυτος/η ειναι Πιστο μου Παιδι";
Μην ξεχνάς οτι όποιος εδώ κάτω στην γη δεν ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ οτι ΑΝΟΙΚΕΙ στον Χριστό και Σωτήρα του τον εχει ΔΕΧΤΕΙ,και ο Χριστός μπροστά στον Ουράνιο Πάτερα θα τον αρνηθεί !!!
« Όποιος με ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους, θα τον ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ κι ΕΓΩ στον Πατέρα μου τον ουράνιο. Όποιος όμως, μ' αρνηθεί μπροστά στους ανθρώπους θα τον αρνηθώ μπροστά στον πατερα μου τον Ουράνιο»(Ματθαίος 10:32-33)

Μήπως φίλε/η μου νομίζεις οτι θα ισχύσει η απολογία σου, αφού ΑΡΝΕΙΣΑΙ εδω στην γη τον Χριστό να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ ;

Φίλε/η μου ειναι σωστό και προνοητικό να συλλογιστείς οτι μια μερα στην παρουσία του Χριστού για κρίση θα βρεθείς « γιατι είναι καθορισμένο για τους ανθρώπους ΜΙΑ φορα να πεθάνουν και μετα να ΚΡΙΘΟΥΝ»(Εβραίους 9:27) και ευλογημένο και πολύ καλο θα ήταν αν τώρα εν ΖΩΗ τον Χριστό ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και ΣΩΤΗΡΑ σου ΔΕΧΤΕΙΣ !!!
Γιατί, μόνο αν εν Ζωή με τον Χριστό έχεις ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙ, θα έχεις στην καρδιά σου και την Βεβαίωση οτι μετά θάνατο, στον Παράδεισο με τα πιστά του παιδιά που του δόθηκαν και παραδόθηκαν και εσυ θα βρεθείς!( Ιωάννης 5:24,10:28,11:25,14:1-2)

No comments:

Post a Comment