Popular Posts

Friday 24 January 2014

ΘΑ ΥΜΝΗΣΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΩ, ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΩ

Τρία είναι τα στάδια της Σωτηρίας.
Το πρώτον ειναι τον Χριστό τον Σωτήρα και ΘΕΟ θα τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ μ'όλη την καρδία μου, την Ψυχή μου και μ'όλο μου το Είναι, και όπως ο άσωτος γιος/κόρη στην Αγκαλιά θα τρέξω να σωθώ και την Ανάπαυση της ψυχής μου κι' εγώ να βρω !!(Ματθαίος 11:28,Ιωάννης 1:12-13,5:24,6:37,40,7:37,

Το δεύτερον στάδιο είναι οτι ο Θεός την παιδική μου Πίστη στον Χριστό θα την ΑΝΤΑΜΕΙΨΕΙ και την ανεκτίμητη Σωτηρία θα μου ΧΑΡΙΣΕΙ, όπως την χάρισε στον τελώνη, στον ληστή εις τον Σταυρό, και στην Μητέρα του Κυρίου μας που μ'όλη την καρδία της τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ και ΣΩΤΗΡΑ της τον Ομολόγησε και είπε «ΔΟΞΑΖΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ και ΒΡΗΚΕ ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΘΕΟ, ΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ».(Λουκάς 1:46-47) και στους αποστολους και σε καθε αλλο πιστευσαντα αμαρτωλο. Η ψυχική αγαλλίαση είναι το ΔΩΡΟ του ΚΥΡΙΟΥ σε κάθε αμαρτωλό που του ΔΟΘΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του/της τον ΑΣΠΑΣΤΕΙ. Δεν υπάρχει ΧΑΡΑ που μπορεί να συγκριθεί με την ΧΑΡΑ που θα αισθανθεί ο αμαρτωλός που στον Χριστό εχει δοθεί οταν απο το Αγιο του Πνεύμα Βαπτιστεί!!!

Το τρίτον στάδιο της Σωτηρίας ειναι η τελευταία του Πιστού πνοή και στιγμή, οταν η καταπληκτική βεβαιότητα και χαρά θα φτερουγίζει στην καρδία του γιατί στην επόμενη στιγμή στην Αγκαλιά του ΣΩΤΗΡΑ και Κυρίου του θα ΒΡΕΘΕΙ !!(Ιωάννης 14:3)

Φίλοι, μόνο εν ζωη, και μονο μ'επιστροφή στον Χριστό από τον Αιώνιο Θάνατο, θα ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ, και η καρδια σου θα ΓΕΜΙΣΕΙ με ΑΝΕΚΦΡΑΣΤΗ ΧΑΡΑ αφού απ'τον Άγιο Πνεύμα Βαπτιστείς και χάρη στην Παρουσία του και ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ του όλες τις ημέρες της Ζωής σου με τον Πατέρα και Χριστό στην καρδιά σου θα ζεις!(Ιωάννης 14:23)

Σημείωσης.
Όποιος επιθυμεί να κατανοήσει την διδασκαλία της Σωτηρίας και ν'αποκτήσει βαθύτερες χριστιανικές ρίζες ας κάνει Φίλο τον Αδελφό Γιώργο Αναστασιαδη και ας διαβάζει καθημερινώς τα μηνύματα του .

No comments:

Post a Comment