Popular Posts

Monday 20 January 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ.

Monday, 20 January 2014Φίλοι μου, τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος αν κερδίσει τον κόσμο ολόκληρο, αλλά χάσει την Ζωή του (Μαρκος 8:36), αποκλειστεί από τον Παράδεισο ;
Φίλε οσο και επιτυχημένος/η και αν είσαι, οσο και αν απολαμβάνεις την εκτίμηση της κοινωνίας, ακόμα και αν σου φιλούν το χέρι και *Πατέρα* σε αποκαλούν τι θα πεις στον Θεό όταν σ΄ερωτήσει γιατί ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΕΣ τον Γιο του τον Αγαπητό ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ ; Φίλε, δεν υπάρχει τίποτε που θα μπορούσες να προσφέρεις στο Θεο, για να σου γίνει ανταπόδοση η ΣΩΤΗΡΙΑ. Την απελευθέρωση μας απο την τιμωρία για την αμαρτία ο Θεός δεν την εξασφάλισε πληρώνοντας λύτρα φθαρτό ασήμι η Χρυσάφι αλλά το πολύτιμο Αίμα του Χριστού, ο όποιος ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ σαν άμωμο και άσπιλο αρνί,(Α.Πετρου 1;18-19) ώστε όποιος τον Χριστό και την προσφορά του δεχτεί « Ελάτε σε μένα ολοι εσείς που είστε Κουρασμένοι και βαριά Φορτωμένοι, και ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28) να μην Χαθεί αλλα να λάβει ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.(Ιωάννης 3:16,5:24,6:40 ,10:9)

Φίλε μου, ο Χριστός τώρα σου προσφέρει ΑΙΩΝΙΑ μαζι του στην Βασίλεια του Ζωή και σου λέει : «Να τώρα ΣΤΕΚΟΜΑΙ μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και Χτυπώ.Αν Ακούσεις τη φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδιά σου, θα μπω μέσα εγώ και θα δειπνήσουμε μαζί»( Αποκάλυψη 3:20)

Αδελφέ, ο Πατήρ τον Χριστό που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΕ αμαρτία, τον έκανε αμαρτία για Χάρη μας, <του Φόρτωσε τις δικές μας αμαρτίες (Α.Πέτρου 2:24)> με σκοπό να γινουμε ο καρπός της δικαιοσύνης του Θεου χάρη στον Χριστό !!! (Β.Κορινθιους 5:21)
Ελα λοιπόν αδελφέ μου στην αγκαλιά του μοναδικού ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥ που Μπορεί να σε ΣΩΣΕΙ και να σου χαρίσει μια θέση στην Βασιλεία του « Αυτόν που ΕΡΧΕΤΑΙ σε ΜΕΝΑ, αυτόν, οχι, δεν θα τον αποδιωξω........ αλλα θα τον ΑΝΑΣΤΗΣΩ την έσχατη μέρα»(Ιωάννης 6:37,40)

"Κύριε Ιησού Χριστέ μου σου ζητώ να με συγχωρέσεις τον αμαρτωλό, και σου ανοίγω την καρδια μου και σε προσκαλώ να έρθεις και να μείνεις μαζί μου, και να ΓΙΝΕΙ το Θέλημα σου στη Ζωή μου." Ειναι η προσευχή που Σώζει τον μετανιωμένο και στον Χριστό αφιερωμένο αμαρτωλό !!! Αμην!!



No comments:

Post a Comment