Popular Posts

Friday 1 February 2013

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ;

Η ψυχή και το πνεύμα η θα ευλογηθεί στην Αγκαλιά και Παρουσία του Χριστού για εκείνους που τον Χριστό ΑΣΠΑΣΤΗΚΑΝ και Σωτήρα και Κύριο τους τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ.(Ιωάννης 1:12,3:16,Ματθαίος 11:28,Αποκάλυψη 3:20) μαζί με τον Χριστό στον παράδεισο:

« Πάτερα , αυτούς που μου ΕΧΕΙΣ Δώσει, θέλω, όπου ειμαι εγω να είναι κι'αυτοί μαζι μου, για να βλέπουν την δόξα την ...δικη μου»(Ιωάννης 17:24)
«Πηγαίνω να σας ετοιμάσω τόπο.Κι'αφού παω και σας ετοιμάσω τόπο, θα ΕΡΘΩ παλι και θα σας πάρω ΚΟΝΤΑ μου για να ΕΙΣΤΕ ΟΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ»(Ιωάννης 14:2-3)
Οι Σωσμένοι απο τον Χριστό ΠΙΣΤΟΙ θα είναι μ' αυτόν που ΑΓΑΠΗΣΑΝ, που του ΔΟΘΗΚΑΝ και ΚΥΡΙΟ και ΘΕΟ τους τον ΟΜΟΛΟΓΗΣΑΝ, δηλαδή με τον Χριστο στον ΟΥΡΑΝΟ, στον Παράδεισο.
Όσοι όμως παρασυρόμενοι απο τον Πατέρα του Ψεύδους δεν απάντησαν το κάλεσμα του ΧΡΙΣΤΟΥ και ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να του ΔΟΘΟΥΝ και Σωτηρα και Κυριο τους να τον ΔΕΧΤΟΥΝ επειδή έλπιζαν οτι μέσω άλλων θα σωθούν, μαζι με τους Δαίμονες που τους ξεγέλασαν στην κόλαση Αιωνίως θα τυρρανιουντε.

Αν τον Χριστό δεν εχεις ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ θα αιχμαλωτίσθεις, θα τυραννιέσαι και αιωνίως θα σκλαβωθείς σ'αυτό που ΠΙΣΤΕΨΕΣ και ΕΔΩΣΕΣ την καρδιά σου και ΔΕΝ ήταν Ο ΧΡΙΣΤΟΣ !!!

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός είναι ο επι γης πανταχού Παρών Θεός, η Πηγη της Ζωής, και το Φως των ανθρώπων, ο ΜΟΝΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ, το ΑΛΦΑ και το Ωμεγα, ο Ων , ο Ην, και Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ, το Απαύγασμα της ΔΟΞΑΣ του Πατρος , και όποιος εν ζωη ΔΕΝ του ΔΟΘΕΙ μετα ΘΑΝΑΤΟΝ μακριά του στην κόλαση θα τυραννιέται (Λουκάς 16)

No comments:

Post a Comment