Popular Posts

Monday 25 February 2013

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΡΓΑΣΜΕΝΗ ΣΩΤΗΡΙΑ

Όπως το ακατέργαστο δέρμα και το κατεργασμένο δέρμα εχει μεγάλη διαφορά, και μόνο αν το πετσί, το δέρμα κατεργασθεί μπορεί σε πολλές χρήσεις να χρησιμοποιηθεί και πολλοί να ωφεληθούν, έτσι και με την Σωτηρία δεν ειναι το ιδιο η Ακατέργαστη Σωτηρία και η Κατεργασμένη Σωτηρία.


Απο την συμπεριφορά μου στην γυναίκα μου, στα παιδιά μου, με τους συνεργάτες μου στην δουλεία μου, μέσα απο τις διάφορες περιστάσεις της καθημερινής μου Ζωης θα φανεί αν κατεργασθηκα το ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ ΔΩΡΟ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ (Εφεσιους 2:8) η αν ενώ κηρύττω τα καταπληκτικότερα νεα Ζωής στους άλλους, ο ίδιος όμως βαθειά στην καρδιά μου δεν τα εχω αφομοιώσει και δεν εχω μεταμορφωθεί, και μοιάζω με τον παπουτσή που έλαβε δώρο ενα μεγάλο πελώριο ακατέργαστο Δέρμα αλλα δεν το κατεργαστεικε , δεν έφτιαξε ουτε μερικές όμορφες τσάντες, ουτε μερικά Ζευγάρια παπούτσια για τα παιδιά του, ουτε κi ένα Ζωνάρι, μερικές ζώνες στους γείτονες του ώστε τα Χριστούγεννα να τους χαρίσει.


Αλίμονο, Αλίμονο γιατί ενω μεγάλη και απέραντη η χαρη του Θεού και ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ το ΔΩΡΟ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του, πρέπει όμως όσοι το ΛΑΒΑΜΕ να το ΚΑΤΕΡΓΑΣΘΟΥΜΕ ώστε οι οικογένεια μας, τα παιδιά μας, οι συγγενείς , συνεργάτες και φίλοι πρώτοι αυτοί να Ευλογηθούν και να διαπιστώσουν οτι πράγματι ο Χριστός και το Πνεύμα του έφερε μια αξιοσημείωτη  αλλαγή στην ζωή μας και στην συμπεριφορά μας !


Φίλοι μεταδίδω την Ευλογημένη αλήθεια πρώτα πρώτα στον εαυτό μου, ότι τα αποτελέσματα της ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑΣ της Σωτήριας ειναι ΑΓΑΠΗ, ΧΑΡΑ,ΕΙΡΗΝΗ,ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ δηλαδη μεγάλη ειδική υπομονή, Ευθητητα χαρακτηρος ασχέτως καιρού και περιστάσεων, Αγαθοσυνη χωρις ίχνη επιθυμίας <να κανονίσουμε τον αλλον>, ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ παντα ανα πάσα στιγμή!!!, ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ. Ενάντια σ' αυτά (σε τέτοια συμπεριφορά) δεν υπάρχει ΝΟΜΟΣ, δεν υπάρχει ΨΕΓΑΔΙ.(Γαλατες 5:22)

Τετοια συμπεριφορά κοσμεί την Σωτηρία που Δωρεά λάβαμε όταν Πιστέψαμε και δοθηκαμε στον Κύριο μας τον Ιησού Χριστό και ο Απόστολος Παύλος μας λέγει οτι ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΖΟΥΜΕ ΚΑΤΩ από την ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ του ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, Ας ρυθμίζουμε και την πορεία μας -την συμπεριφορα μας-συμφωνα με την ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ του ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.(Γαλατες 5:25)

Φιλοι για οσους απο εμας στον Χριστο δοθηκαμε, αλλα δυστυχώς λιγο η λιγάκι την Σωτηρία που λαβαμε κατεργαστείκαμε ( και συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου πρώτο,πρώτο) σήμερα είναι η ήμερα να αφομοιώσουμε την διδαχή του Χριστού  να τον πλησιάσουμε καρδιακά ακομα περισσότερο, να τον επιθυμήσουμε περισσότερο, να καλλιεργήσουμε την καρδιακή κοινωνία με τον Σωτήρα μας ακομα περισσότερο ,να του αφοσιωθούμε και σε καθε του λογο να ΥΠΟΤΑΧΘΟΥΜΕ γιατι εκείνος θα μας δωσει και μας δινει την δύναμη την παλια συμπεριφορά να αντισταθούμε και με τη βοήθεια του Αγίου πνεύματος τον ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟ  που ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ συνεχώς σύμφωνα με την Εικόνα του Δημιουργού του να ΝΤΥΘΟΥΜΕ,(Κολοσσαεις 3:10), και που ο Θεος τον επλασε να ΖΕΙ σύμφωνα με το σχέδιο του με ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και ΑΓΙΟΤΗΤΑ που προέρχονται απο την Αλήθεια.(Εφεσιους 4:24).Αμην.


Φιλε μου εσυ όμως που ως τώρα Ποτέ δεν απάντησες το κάλεσμα του Σωτήρα Χρίστου, οφείλεις να γνωρίζεις οτι  για να κατεργασθείς την ΣΩΤΗΡΙΑ  πρεπει να την λαβεις, γιατι κανεις ΔΕΝ μπορει να κατεργασθεί κατι που δεν του εχει  δωθει. Γι'αυτο αν επιθυμείς στην αιώνια Ζωη να μπεις πρέπει πρωτα στον Χριστο να ΔΟΘΕΙΣ και απο τον Χριστο να ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ και μετα με την βοήθεια του Aγιου Πνεύματος την Σωτηρια που ο Χριστος θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ (Εφεσιους 2:8-9) μ'ολο σου το είναι και μ'ολες σου τις δυνάμεις να την κατεργασθείς. Αμην!

«Κυριε Ιησου Χριστε. Σου ανοίγω σήμερα την καρδιά μου και σου ζητώ να έρθεις και να ζήσεις μαζι μου ΟΛΕΣ τις ημέρες της ζωης μου. Είμαι δικος/ια σου»Ειναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και την ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ.

No comments:

Post a Comment