Popular Posts

Tuesday 19 February 2013

ΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΕΝ ΟΚΟΔΟΜΗΣΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΤΑΙΑ ΚΟΠΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΥΝΤΕΣ.

Εάν το κάθε σπιτικό ο Κύριος δεν το χτίσει μάταιη η δουλειά που κάνουν άλλοι χτίστες είναι η παράφρασις του Ψαλμού εκατόν είκοσι εφτά που σκοπό εχει να αποδεχτούμε την πραγματικότητα οτι τα σχέδια της Ζωής μας που αποκλείουν τον Κύριο Ιησού Χριστό ακόμα και αν ευοδωθούν στο τέλος θα αποδειχθούν οτι ήσαν μάταια.

"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΘΕΕ ΜΟΥ, ΕΓΩ ΕΣΕ ΘΑ Σ'ΑΓΑΠΩ Σ'ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΑΝΑΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΝΑΠΝΟΗ ΜΟΥ" είναι το εμβατήριο, το τραγούδι εκείνου που στον Χριστό εχει δοθεί και απο το Αγιο Πνεύμα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ.

Μάταιη όμως είναι κάθε προσπάθεια εκείνου που αγνοώντας το κάλεσμα του Χριστού με τα δικά του ανάξια έργα και προσπάθειες επιχειρεί απο τον Θεό να δικαιωθεί διατί η δικαιοσύνη που βασίζεται στην ατομική προσπάθεια είναι ΣΑΝ ΡΟΥΧΑ ΛΙΓΔΙΑΣΜΕΝΑ (Ησαΐας 64:5) και κανείς που το κάλεσμα του Χριστού αγνοεί στην βασιλεία του δεν θα μπει.

Ο Χριστός φίλε μου είναι το Άλφα και το Ωμέγα, αυτός που Υπάρχει που Υπήρχε , και που είναι να έρθει, ο Κύριος της Δόξας που περιφρονήθηκε απο τους πνευματικούς οικοδόμους < το Ιερατείο της εποχής του> και που έγινε το Βασικό Αγκωνάρι της οικοδομής (Πράξεις 4;12) της ανθρώπινης υπόστασης και Ζωής, και αν στον Χριστό δεν ΔΟΘΕΙΣ, μακριά του μετά θάνατον θα βρεθείς γιατι καμία δίκη σου προσπάθεια δεν μπορεί να σου εξασφαλίσει την είσοδο σου στην βασιλεία του παρα μόνο η χάρης του.(Εφεσιους 2:8-9)

"ΩΣ ΠΟΤΕ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΑ ΑΨΗΦΑΣ, ΘΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ;"
Είναι η ερώτησης που ο καθένας που αρνείται να δοθεί στον Χριστό οφείλει να απαντήσει διατί από αυτήν θα ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ αν στη Αιώνια Ζωή θα Ζήσει.

«Χριστέ μου σου Δίνομαι, σου παραδίνομαι, είμαι δικός σου»Είναι η προσευχή αφιερώσεως που Ο Χριστός θα τιμήσει και και την παρουσία του στη Ζωή σου θα σου χαρίσει.

No comments:

Post a Comment