Popular Posts

Tuesday 6 November 2012

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΙΜΙΟΙ


'Θα σου δώσω την καρδιά μου Κύριε και χάρισε  μου μια ΤΙΜΙΑ καρδία'  πρέπει να είναι η προσευχή του καθενός που δεν είναι ευθύς και στην τιμιότητα υστερεί, που άλλα λέγει μπροστά σου και άλλα απο πίσω σου, που καταχραζεται την θέση του και τους άλλους, που το ψέμα γλιστράει σαν νερό απο Πηγή, που παίρνει φακελάκι,δωροδοκείται , που η αλήθεια δεν βρίσκεται στα χείλη του αλλά για κέρδος εκμεταλλεύεται τους συνανθρώπους του, που ποζάρει ειλικρινής αλλά ειναι ψεύτης, υποκριτής και εκμεταλλευτής!

Φίλε μου ο Θεός διακρίνει τα βάθη της καρδιάς και ΟΧΙ μόνο οι πόρνοι και οι μoixoi και οι ομοφυλόφιλοι , οι πλεονέκτες και οι εκμεταλλευτές , και σωματέμποροι δεν θα μπουν στην βασιλεία  του Θεού αλλά ούτε και οι ψεύτες, οι κλέφτες, οι υποκριτές και ολοι εκείνοι που  δεν  είναι ευθύς και τίμιοι.

'Κύριε Ιησού Χριστέ συγχώρησε με και απελευθέρωσε με από την ατιμία μου, και ΕΛΑ στη Ζωη μου και ΔΩΣΕ μου την δύναμη να νικήσω την ατιμία  μου' ειναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και  Αιώνια Ζωή και μια νεα καρδιά με δύναμη θα δώσει στον μετανιωμένο αμαρτωλό που την καρδία του του  ανοίξει και ανεπιφύλακτα του ΔΟΘΕΙ και Κύριο και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ !

No comments:

Post a Comment