Popular Posts

Saturday 24 November 2012

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΛΕΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ.


Γιατί τι θα σε ωφελήσει αν κερδίσεις ΟΛΟ τον κόσμο και ΧΑΣΕΙΣ την με τον Χριστό Αιώνια Ζωή ;(Ματθαίος 16:26) Φίλε μου το Ευαγγέλιο μας βεβαιώνει και μας λέγει οτι ενω εμείς ήμασταν ακόμα πνευματικά ΝΕΚΡΟΙ μέσα στις αμαρτίες μας ο Θεός δεν λυπήθηκε τον μονογενή του, αλλά τον παρέδωσε στο θανατο για χάρη όλων μας, (Ρωμαίους 8:32), ώστε οποίος τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και Σωτήρα του τον ΔΕΧΤΕΙ να μην απολεσθεί άλλα να έχει ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.(Ιωάννου 1:12,13.3:16,36,5:24,6;39,47.14:6) 

Φίλε ο αναμάρτητος Χριστός χάρη στην μεγαλη του αγαπη πήγε πρόθυμα στον μαρτυρικό σταυρό για να πληρώσει με το ιδιο του αιμα την τιμωρία για την δική μας αμαρτία.(Ιωάννης:16) Μεγαλύτερη αγάπη απο αυτή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ οτι ενω ήμασταν- ηθικά άρρωστοι- ανίκανοι να κάνουμε το καλό, ο Χριστός θυσιάστηκε για λογαριασμό μας (Ρωμαίους 5:6) ώστε τώρα όποιος αμαρτωλός του Δοθει και Σωτηρα του τον ΔΕΧΤΕΙ να μην χρειασθεί πια να πληρώσει την τιμωρία για τις αμαρτίες του που τις φορτώθηκε ο Χριστός στο σώμα του ώστε να απαλλαχτεί αυτός ριζικά από αυτές !!! (Α.Πετρου 2:24)  

"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΦΟΡΤΩΘΗΚΕΣ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΜΑΡΤΙΕΣ. ΜΕΤΑΝΟΩ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΑΓΝΟΟΥΣΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗ ΜΟΥ

Είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό που ειλικρινά ΤΗΝ ΕΝΟΕΙ .

No comments:

Post a Comment