Popular Posts

Sunday 25 November 2012

ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Γιατί λέγει ο Θεός στον λόγο του:« Σε καιρό που ήταν ανοιχτή η πόρτα σε άκουσα και σε βοήθησα γιατί ήτανε μέρα ΣΩΤΗΡΙΑΣ» Να τώρα λοιπόν εινα ο καιρός της Χάρης, Τώρα είναι η ήμερα που προσφέρεται η ΣΩΤΗΡΙΑ (Β.Κορινθιους 6:2) 


Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ.
Φίλε μου αν δεν ΑΝΟΙΞΕΙΣ  την καρδιά σου τον Χριστό Σωτήρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ ΔΕΝ θα σωθείς,(Ιωάννης 1:12, Αποκάλυψη 3:20) γιατι ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ  ΒΑΘΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ,και ΟΜΟΛΟΓΟΝΤΑΣ την πίστη του αυτή ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ την ΣΩΤΗΡΙΑ του.(Ρωμαίους 10:10)

 Γι' αυτό μην αφήσεις να πάει χαμένη η η Προσφορά ελέους και χάρης του ΧΡΙΣΤΟΥ (Β. Κορινθιους 6:2) που επικύρωσε την Σωτηρία που λαμβάνει  καθε αμαρτωλός που με πίστη έρχεται σ'αυτον οταν είπε «Αυτόν που ΕΡΧΕΤΑΙ σε μένα, όχι ΔΕ θα τον διώξω»(Ιωάννης 6;37) 

Φίλε μου με λαμπερά ενδύματα Σωτηρίας ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα σε ντύσει (Iσαϊας 61:10) και ποτέ δεν θα σε αφήσει ούτε θα σε εγκαταλείψει (Εβραίους 13:5) αλλά με το Άγιο του Πνεύμα θα σε βαπτίσει και μαζί του Αιώνια Ζωή θα σου χαρίσει οταν τον ΕΜΠΙΣΤEΥΤΕΙΣ  και Σωτήρα σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ !! (Ματθαίος 11:28. Ιωάννου:12-13,3:16,36,5;24, 6:39,47,14;6,Αποκάλυψη 3:20)

«Κύριε Ιησού Χριστέ μετανοώ που ολα αυτά τα χρόνια την Χάρη σου ΑΓΝΟΟΥΣΑ, και Ανοίγω την καρδιά μου και σου Ζητώ απο όλες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και να μείνεις μαζι μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου.Και ας γίνεται απο σήμερα το Θέλημα σου στη Ζωή μου.Αμήν !» 

Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό που στον Χριστό αφιερωθεί και Σωτήρα του τον ΔΕΧΤΕΙ.

Σου εύχομαι σήμερα στον Χριστό να ΔΟΘΕΙΣ και στην Αιώνια Ζωή και εσύ να μπεις !!!

No comments:

Post a Comment