Popular Posts

Monday 26 November 2012

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΑΣΠΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ.

 Η είσοδος μας στις Ευλογίες του Χρίστου είναι η ΟΜΟΛΟΓΙΑ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, η ομολογία της κάθε μας αδυναμίας που μας ΑΙΧΜΑΛΟΤΙΖΕΙ η ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ τον Χριστο να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ και Σωτηρα μας να τον ΔΕΧΤΟΥΜΕ.

Χωρίς διαφάνεια, χωρίς τόλμη και θάρρος την βοήθεια του να του ζητήσουμε απο τις δυσπιστιες τους Δισταγμούς και κάθε άλλου είδους φοβίες να μας ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ δεν θα ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ να ΜΠΟΥΜΕ.

Φίλε μου μην διστάζεις με τον Χριστο να είσαι ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΑΝΗΣ  και κάθε δισταγμό και φόβο που σ' εμποδίζει τον εμπιστευτείς να του τον ΟΜΟΛΟΓΕΙΣ, και εκείνος θα σε ΒΟΗΘΗΣΕΙ και με Πίστη θα σε προικίσει ώστε κάθε φόβο και δυσπιστία να ΝΙΚΗΣΕΙΣ και με θάρρος και ΧΑΡΑ να του ΔΟΘΕΙΣ και στην Αιώνια Ζωή και εσυ να μπεις !

Φίλοι μου ο Κύριος θα ΒΟΗΘΗΣΕΙ τον καθένα που του Ζητήσει να τον ενδυνάμωση στην Πιστη  αρκεί να του το ΖΗΤΗΣΕΙ !!!!

'Κυριε Ιησου Χριστέ βοήθησε με να σ'εμπιστευτώ, ν' ανοίξω την καρδια μου και Σωτηρα μου να σε δεχτω" είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και την πίστη θα αυξήσει σ'αυτόν που του το ζητήσει.

'Κυριε Ιησού Χριστέ Απελευθέρωσε με απο την δυσπιστία μου, απο τους δισταγμούς μου να σου δοθω και Κύριο και Σωτηρα μου να σε ΔΕΧΤΩ" είναι παλι μια προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και με καρδιακή ΠΙΣΤΗ θα προικίσει αυτόν που του το ζητήσει.

'Κυριε Ιησού Χριστέ ΔΩΣΕ μου ΛΟΓΙΑ ΖΩΗΣ για να πάψω τις υποσχέσεις σου να αμφιβάλλω και μ όλη μου την καρδιά να σ' εμπιστευτώ." ειναι κι αυτή μια προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και με πίστη θα προικίσει τον κάθε δισταζοντα που την βοήθεια του ζητήσει.

Κύριε Ιησού Χριστέ σε παρακαλώ απο ΟΛΕΣ τις αμαρτίες μου να με συγχωρέσεις και με το Αγιο Πνεύμα σου να με Βαπτίσεις."  Είναι η προσευχή που Σώζει τον αμαρτωλό.

Φιλε μου Σου εύχομαι στον Χριστό σήμερα να του δοθείς και στην Αιώνια Ζωή και εσύ να μπεις. Αμήν!

No comments:

Post a Comment