Popular Posts

Thursday 20 December 2012

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΑΜΕΝΟΣ KAI ΠΟΙΟΣ O ΜΑΚΑΡΙΟΣ KAI ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ;

Φίλοι μου σ'αυτή την Ζώη που για να κινηθείς χρειάζονται λεφτά, που για να θερμάνεις το σπιτι σου χρειάζονται πολλα λεφτά, και για να πληρώσεις  την εφορια ακομα περισσότερα, έχουμε χάσει την διάκριση και εξισώνουμε το οικονομικά ισχυρό και πλούσιο που Πέτυχε με τον πραγματικά ΜΑΚΑΡΙΟ, με τον πραγματικά ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ.
Φιλοι μου ΧΑΜΕΝΟΣ ειναι ο καθε άνθρωπος εδω κατω στη γη που κατανάλωσε κάθε στιγμή της Ζωής του στο να επιτύχει και αγνόησε τον ΧΡΙΣΤΟ και ΑΓΝΟΗΣΕ την μετα θάνατο Ζωη του, αγνόησε στον Χριστό να ΔΟΘΕΙ ΣΩΤΗΡΑ του να τον ΔΕΧΤΕΙ και  ετσι έχασε την Ευκαιρία στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ με τον Χριστό να μπει.

Γιατι τι αδελφέ μου τι θα ωφεληθείς ακομα και αν εισαι ο ποιο επιτυχημένος απο καθε άποψη άνθρωπος στον κόσμο και ΧΑΣΕΙΣ την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ, και ΔΕΝ ΜΠΕΙΣ στην Αωνια  ΖΩΗ με τον ΧΡΙΣΤΟ ;

Φιλε μου ο Χριστος ήρθε για να μας ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΕΙ με τον Πατερα και ΕΔΩΣΕ τη ΖΩΗ του αντάλλαγμα για την δίκη μας, ο αναμάρτητος Χριστός στον Σταυρό πλήρωσε την τιμωρία για την δίκη μας αμαρτία, ώστε όποιος το ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ να μην ΧΑΘΕΙ αλλα να εχει ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.(Ιωάννης 1:12-13,3:16,36,5:24,6:40,47,68,11:25) Σε παρακαλώ διάβασε ο ιδιος ολα τα εδάφια που σου παραθέτω για να βεβαιωθείς οτι το αμετακίνητο ΔΩΡΟ του Θεου για την Γνήσια και ειλικρινή πίστη στον ΧΡΙΣΤΟ είναι η ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.


«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ η ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ και  η ΖΩΗ. Όποιος πιστεύει σ'έμενα, Κι αν πεθανει θα ΖΗΣΕΙ»(Ιωάννης 11:25)
«Ο καθένας που Προσβλέπει στο Γιο και πιστεύει σ' αυτόν, να ΕΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ. Κι αυτόν θα τον Αναστήσω τη έσχατη ήμερα»(Ιωαννης 6:40)
«Ναι Πραγματικά σας λεω, οποιος ΠΙΣΤΕΥΕΙ  σε μένα (καρδιακά και αληθινά δηλαδή τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ με την καρδια του) ΕΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ. Εγώ είμαι το Ψωμί της Ζωής»(Ιωάννης 6:47)

«Εγώ είμαι ο ΔΡΟΜΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ κα η ΖΩΗ. Και κανένας ΔΕΝ έρχεται -Φθανει στον Πατερα παρα μοναχα περνωντας απο ΜΕΝΑ»(ιωαννης 14:6)
Μόνο αν στον Ιησού Χριστό ΔΟΘΟΥΜΕ και ΣΩΤΗΡΑ μας τον ΔΕΧΤΟΥΜΕ συμφιλιωνόμαστε με τον Πατερα και λαμβάνουμε την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ, γιατι ο ΧΡΙΣΤΟΣ εινα η ΠΗΓΗ της ΑΙΩΝΙΟΥ ΖΩΗΣ(Ιωαννης 1:4) και οποιος εχει ΔΟΘΕΙ στον ΧΡΙΣΤΟ  ΕΧΕΙ την ΑΙΩΝΙΟ ΖΩΗ.
 
Φίλε μου ο Θεος και ΟΧΙ κάποιος άνθρωπος βεβαίωσε και είπε οτι η ΠΗΓΗ της ΑΙΩΝΙΟΥ Ζωής ειναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ και όποιος εχει τον ΧΡΙΣΤΟ, ΕΧΕΙ την ΑΙΩΝΙΟ ΖΩΗ. Οποιος δεν εχει τον Γιο (ΔΕΝ εχει τον ΧΡΙΣΤΟ Κύριο και προσωπικο του ΣΩΤΗΡΑ-ΔΕΝ καταδέχτηκε να τον ΔΕΧΤΕΙ) τη Ζωη την ΑΙΩΝΙΑ δεν την ΕΧΕΙ.(Α.Ιωάννου 5:11)

Φιλε μου ο Χριστος σε προσκαλεί απο ΧΑΜΕΝΟΣ και μακριά απο την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ, να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ ΣΩΤΗΡΑ και Κυριο σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και να ΛΑΒΕΙΣ και εσυ το ΔΩΡΟ της ΑΙΩΝΙΑΣ μ 'Αυτόν ΖΩΗΣ.!!!

No comments:

Post a Comment