Popular Posts

Sunday 2 December 2012

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ Σ' ΑΥΤΌΝ ΝΑ ΑΠΟΤΑΝΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ.

O Ιησούς Χριστός μας καλεί και σ' αυτόν να αποτανθούμε για να μπούμε στη Ζωη και μας λέγει: 

«Ελάτε σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε ψυχικά κατάκοποι και βαριαφορτωμενοι και ΕΓΩ θα σας ξεκουράσω»(Ματθαιος 11:28) 

«Αν διψάει κάποιος (και εννοεί ΔΙΨΑ για την ευλογία και παρουσία του θεου στην καρδία του) σε ΜΕΝΑ ας ΕΡΧΕΤΑΙ και να ΠΙΝΕΙ. Όπως το λέγει η γραφή ΠΟΤΑΜΙΑ ζωντανού νερού ( Του Αγίου Πνεύματος που ΑΝΑΓΕΝΝΑ την ψυχή και δίνει το Καινούργιο Παρόν στον άνθρωπο) θα ΞΕΧΥΘΟΥΝ από εκείνον που πιστεύει σε μένα»(Ιωάννης 7:37)

«Σε συμβουλεύω να αγοράσεις από ΜΕΝΑ χρυσάφι καθαρισμένο στη φωτιά, (να ζητήσεις απο τον ίδιο την καρδιά σου να ΕΞΑΓΝΙΣΕΙ και κάθε αμαρτία σου με το Αγιο του Πυρ να εξαφανίσει), καθώς και ΡΟΥΧΑ ΛΕΥΚΑ (που θα συμβολίζουν την εξαγνισμένη από το Άγιο του Πνεύμα καρδιά) για να ντυθείς και να κρύψεις την ντροπή της γύμνιας σου (της καρδιακής-Πνευματικής Πτώχευσης που είχες) και επίσης *κολλύριο* τα μάτια σου να χρήσεις για να βλέπεις την αλήθεια πεντακάθαρα» (Αποκαλυψη 3:18)

Φιλε μόνο ο Χριστός είναι η ΠΟΡΤΑ των προβάτων και μόνο αν ΠΡΟΣΦΥΓΕΙΣ- ΑΠΟΤΑΝΘΕΙΣ σ' ΑΥΤΌΝ θα ΣΩΘΕΙΣ, και θα μπαίνεις και θα βγαίνεις και θα βρίσκεις βοσκή.(Ιωάννης 10:9) και μόνο ο Χριστός ειναι Η ΟΔΟΣ -που ΟΔΗΓΕΙ στο σπιτι του Πατρός  και Η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ και κανένας ΔΕΝ μπορεί να ΦΤΑΣΕΙ στον Πάτερα παρά μονάχα περνώντας από τον ίδιο.(Ιωάννης 14:6)

Φιλε μου σήμερα είναι η Ήμερα στον ΧΡΙΣΤΟ να ΑΠΟΤΑΝΘΕΙΣ, σ' αυτόν να προσευχηθείς και συγχώρεση να του Ζητήσεις που ολα αυτά τα χρόνια το κάλεσμα του ειχες αγνοήσει και να τον ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙΣ από ΟΛΕΣ σου τις αμαρτίες να σε ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ και να ΕΡΘΕΙ να ΖΗΣΕΙ μαζί σου όλες τις ήμερες της Ζωής σου!!

Κύριε Ιησού Χριστέ σου ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ με που το κάλεσμα σου το αγνοούσα, σήμερα σου ΑΝΟΙΓΩ την καρδιά μου και Ζητώ από όλες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και να έρθεις στην ΚΑΡΔΙΑ μου και να μείνεις μαζί μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου, είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό.

No comments:

Post a Comment