Popular Posts

Thursday 13 December 2012

Σ' αγαπώ Κύριε και εσένα θα ασπαστώ, αλλά αν φοβάμαι και διστάζω και δεν σου δοθώ απο την Ευλογία σου θα αποκλειστω

Φίλοι μου από ποιον άλλο η μέσο ποιου αλλού ελπίζετε  στην Αιώνια Ζωή να ΜΠΕΙΤΕ αν τον Χριστό με όλη σας την καρδιά ΔΕΝ τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΤΕ και απο Αυτόν και ΜΟΝΟ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΤΕ ;
Μήπως Ο ΧΡΙΣΤΟΣ δεν είναι ο ΔΩΡΗΤΗΣ της ΑΙΩΝΙΟΥ ΖΩΗΣ, που την Αιωνια Ζωή χαρίζει και που καλεί κάθε ταλαιπωρημένο  και φορτωμένο με αμαρτίες αμαρτωλό σ' Αυτον να ΑΠΟΤΑΝΘΕΙ ωστε ανάπαυση, ειρήνη και γαληνή να βρει <ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ ολοι έσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά Φορτωμένοι και ΕΓΩ θα σας αναπαύσω>(Ματθαίος 11;28)

Φίλοι ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΖΕΤΕ στον Κυριο ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ με ολη σας την καρδια να του ΔΟΘΕΙΤΕ και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του θα ΜΠΕΙΤΕ !

Φίλοι μου ΜΟΝΟ οσοι αμαρτωλοί στον ΧΡΙΣΤΟ θα ΔΟΘΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ και ΚΑΡΔΙΑΚΑ απο τον Χριστο θα σωθουν!!! Για να Σωθείς φίλε μου ΠΡΕΠΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ και ΚΑΡΔΙΑΚΑ τον Χριστο ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ !! < Ο Χριστός στους δικούς του Ηρθε, και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ. Σ' όσους ομως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ σ' εκείνους δηλαδή που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ, και που γεννήθηκαν οχι από σαρκική μείξη, η ανθρώπινη πρωτοβουλία και ενέργεια αλλα απο τον ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΞΑΝΑ>(Ιωάννης 1:12-13) Φίλε σήμερα και Τώρα το Άγιο Πνεύμα σου Μιλάει και σου λέγει ΠΑΨΕ να ΔΙΣΤΑΖΕΙΣ  και να ΦΟΒΑΣΑΙ τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ θα Μπεις και ποτέ ΔΕΝ θα χαθείς !!

" Κύριε Ιησού Χριστέ ΑΣ ΓΙΝΕΙ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη ΖΩΗ μου. Σου ανοίγω την καρδιά μου και σου ζητώ απο όλες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και να ΕΡΘΕΙΣ και να μείνεις μαζι  μου ΟΛΕΣ της ημερες της Ζωης μου.Ειμαι Δικος σου" Ειναι η προσευχή που για ΠΑΝΤΑ θα σε ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΕΙ με τον Χριστό και την Αιώνια ΖΩΗ μαζι του θα σου εξασφαλίσει !!!

No comments:

Post a Comment