Popular Posts

Monday 17 December 2012

ΑΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΝΟΧΟΠΟΙΕΙΣ

ΑΝ  ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΝΟΧΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ.

Γιατί στη βασιλεία του Χριστού δεν θα μπουν αυτοί που του λένε ΚΥΡΙΕ ΚΥΡΙΕ  και δεν καταδέχονται Σωτήρα και Κύριο τους να τον δεχτούν, άλλα όσοι τον ΑΣΠΑΣΤΗΚΑΝ, του ΔΟΘΗΚΑΝ και σ' αυτόν Παραδόθηκαν. Και ας μην ξεχνάμε οτι το ΦΩΣ-ο Χριστός- ΗΡΘΕ στον κόσμο οι άνθρωποι ΑΓΑΠΗΣΑΝ το ΣΚΟΤΑΔΙ παρα το Φως επειδή τα έργα τους ήσαν πονηρά.(Ιωάννης 3:19) Και κάθε υποκριτής που με τα χείλη του τον Χριστό τιμά αλλά αρνείται να του ανοίξει την καρδιά τον εαυτο του ενοχοποιεί και μακριά του θα βρεθεί !

Φίλε μου δεν γίνεται τον Χριστό να περιφρονείς και να ελπίζεις στην βασιλεία του να μπεις.

Προσοχή κίνδυνος ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΔΕΧΤΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΑΠΟΚΛΙΣΤΕΙΣ .

Άγιο Πνεύμα σε παρακαλώ να με φωτίσεις να μου υποδείξεις τι θα γίνει αν τον Χριστό Σωτήρα μου δεν τον δεχτώ.
"ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΔΥΣΜΕΝΕΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ  ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ'
Φίλε μου αν τον Χριστό Αγαπάς μπορείς να του δοθείς και επικυρώνοντας και ομολογώντας την αγάπη σου θα σωθείς.(Ρωμαίους 10:9)

"Κύριε Ιησού Χριστέ ΓΕΝΗΘΗΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωη μου' ειναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό.

Τα ως άνω δείχνουν την ανάγκη που έχει ο αμαρτωλός στον Χριστό να ΔΟΘΕΙ για να ΣΩΘΕΙ

No comments:

Post a Comment