Popular Posts

Wednesday 19 December 2012

ΑΝ ΔΟΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΒΟΣΚΗ.(ΙΩΑΝΝΗΣ 10:9)

 Κυριε Ιησου Χριστε ΔΟΞΑΣΘΕΙΤΩ το ονομα σου, ΕΛΘΕΤΩ η Βασιλεια σου ΓΕΝΝΗΘΗΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωη μου ειναι η προσευχή ΑΦΙΕΡΩΣΕΩΣ στον ΧΡΙΣΤΟ που Σωζει τον αμαρτωλο που ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΑΙ τον Χριστό και Παραδίνεται σ' αυτόν.

Φίλε μου η Αγία γραφή ειναι Θεόπνευστη και ειναι η ΑΛΗΘΕΙΑ που στην ΑΙΩΝΙΑ Ζωη οδηγεί, και όποιος την Αγια γραφή δεν την τιμά την Ζωη του δεν την εκτιμά.
Ο Απόστολος Παυλος τόνισε «Δεν ντρεπομαι το Ευαγγελιο , γιατι ειναι ΔΥΝΑΜΗ ΘΕΟΥ για ΣΩΤΗΡΙΑ στον καθενα που Πιστευει....Γιατι μεσα σ' αυτο αποκαλύπτεται η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ του Θεου που ξεκινά απο την πίστη μας και καταλήγει στην Πιστότητα του Λόγου του Θεου»(Ρωμαίους 1:16-17).
 Φιλε μου εαν επιθυμείς στη αιώνια ζωη να μπεις διάβαζε με προσοχή και προσευχή την Αγια γραφη γιατι εχει την ΔΥΝΑΜΗ στην ψυχή να ομιλεί !!!
 Φιλε διαβάζοντας ο ιδιος την Αγια γραφη θα πληροφορηθείς για την απέραντη Αγαπη και Ελεος του Θεου Αιώνια Ζωη να ΧΑΡΙΖΕΙ στον αμαρτωλό που τον Χριστο ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ (Ματθαίος 11:28,Ιωαννης 1:12-13,3:16,39,5:24, Αποκαλυψης 3:20),και αν πεισθείς και τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ σου ΔΕΧΤΕΙΣ απο τον θεο ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΞΑΝΑ(Ιωάννης 1:12) και το ανεκτιμητο Δωρο της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του και εσυ θα δεχτείς ! «Τα δικά μου πρόβατα αναγνωρίζουν την Φωνη μου κι' εγω τα γνωρίζω και αυτά με ακολουθούν.Κι ΕΓΩ παρέχω σ 'αυτα Αιώνια Ζωή και με κανένα τρόπο ΔΕΝ θα χαθούν»(Ιωαννης 10:27-28)
 'Κύριε Ιησού Χριστέ ΓΕΝΗΘΗΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη ζωη μου’  ειναι η προσευχη που Σωζει τον αμαρτωλό που τον ΧΡΙΣΤΟ εχει ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και μετανοιωμένος πια επιθυμεί με τον Χριστό καθε μέρα της Ζωής του να ΖΕΙ !

No comments:

Post a Comment