Popular Posts

Monday 8 October 2012

"Όποιος μ' ΑΓΝΟΕΙ για πάντα θα χαθεί. Όποιος όμως με ΤΙΜΑ και μ' ΑΓΑΠΑ μαζι μου θα ΣΩΘΕΙ" σου λέγει ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.

 Φίλοι μου η Αλήθεια είναι οτι ο Χριστός κοιτάζει την καρδιά μας, και εκείνον που τον ΤΙΜΑ και τον ΑΓΑΠΑ εκείνον θα ΣΩΣΕΙ και ΟΧΙ εκείνον που τον Αγνοεί και ΑΡΝΕΙΤΑΙ ν'ανοίξει την καρδιά του και Σωτήρα και ΚΥΡΙΟ του να τον ΔΕΧΤΕΙ .(Ιωάννης 1:12-13)

'Αν μ' Αγαπάς και με ΤΙΜΑΣ στην Αιώνια Ζωή θα πας.Αν μ' Αγνοείς και αρνείσαι Σωτήρα σου να με δεχτείςστον παράδεισο ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ !" σου λέγει ο ΧΡΙΣΤΟΣ.
Γιατί στο παράδεισο ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΥΝ όσοι του λένε Κύριε Κύριε και ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ν' ανοίξουν την καρδιά τους και ΣΩΤΗΡΑ τους να τον ΔΕΧΤΟΥΝ, αλλά οι ταπεινοί στο πνευμα που τον ΑΓΑΠΟΥΝ και δεν διστάζουν με όλη τους την καρδιά να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ και ανεπιφύλακτα να του ΔΟΘΟΥΝ !! (Ιωάννης 1:12-13,3:16,36,5:22-25,6:35,40,47,7:37,8:51,10:9,27,ματθαιος 11;28,Αποκαλυψη 3:20)
"Κύριε Ιησού Χριστέ απο κάθε ΔΥΣΤΑΓΜΟ μου και ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ μου ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ με, κι' Άνοιξε μου τα μάτια να καταλάβω και να Δω ότι αν ΔΕΝ ανοίξω την καρδιά μου και σου ΔΟΘΩ μακριά σου για πάντα θα βρεθώ" Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει γιατί σ'αγαπά και επιθυμεί να του Δοθείς και στην Αιώνια Ζωή και εσυ να ΜΠΕΙΣ !
"Όποιος μ' ΑΓΝΟΕΙ για πάντα θα χαθεί. Όποιος όμως με ΤΙΜΑ και μ' ΑΓΑΠΑ μαζι μου θα ΣΩΘΕΙ" σου λέγει ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.




No comments:

Post a Comment