Popular Posts

Wednesday 17 October 2012

AΝ ΗΣΟΥΝ ΑΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝHΜΠΟΡΟΣ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ;


Από την Αγία Θέκλα, η τον Aγιο Ανδρέα, από τον Άγιο Νικόλα, η την Άγια Μαρίνα,απο τον Απόστολο Παύλο, η τον Λούκα, την Άγια Βαρβάρα η τον Άγιο Διονύση, απο ποιον αποτους χιλιάδες μας Άγιους θα ζητούσες βοήθεια και ποια θα ήσαν τα κριτήρια της εκλογής σου ;
Φίλε μου ο Λόγος του θεου σου λέγει:
...Γιατί λες, Ιακώβ, και γιατί μιλάς, ...Ισραήλ: Ο δρόμος μου είναι κρυμμένος από τον Κύριο, και η κρίση μου παραμελείται από τον Θεό μου; Δεν γνώρισες; Δεν άκουσες, ότι ο αιώνιος Θεός, ο Κύριος, ο Δημιουργός των άκρων τής γης, δεν ΑΤΟΝΕΙ, και δεν ΑΠΟΚΑΜΕΙ; Η φρόνησή του δεν ΕΞΙΧΝΙΑΖΕΤΑΙ.
Δίνει ΙΣΧΥ στους εξασθενημένους, και αυξάνει τη ΔΥΝΑΜΗ στους αδύνατους.
Οι νέοι, όμως, θα ατονήσουν και θα αποκάμουν, και οι εκλεκτοί νέοι θα εξασθενήσουν ολοκληρωτικά· αλλ' αυτοί που ΠΡΟΣΜΕΝΟΥΝ τον Κύριο θα ΑΝΑΝΕΩΣΟΥΝ τη ΔΥΝΑΜΗ τους· θα ανέβουν με φτερούγες σαν αετοί· θα τρέξουν, και δεν θα αποκάμουν· θα περπατήσουν, και δεν θα ατονήσουν.(Ησαΐας 40:27-31)
Φίλοι μου που πήγε η πίστης σας , γιατι αγνοήσατε τα αξιόπιστα Λόγια του Χριστου ξεκούραση να σας δώσει και με το Άγιο του πνεύμα να βαπτίσει τον καθένα που σ' αυτόν ΔΟΘΕΙ και μ'ολη του την καρδιά τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ώστε οπως λέγει η γραφή ΠΟΤΑΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΝΕΡΟΥ ΝΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ απο εκείνον που ΠΙΣΤΕΥΕΙ σ' Αυτόν(Ιωάννης 7:37)
Φίλοι μου ποιος σας είπε οτι ο Χριστός που είπε «Ελάτε σε μένα ΟΛΟΙ εσείς που είστε ΨΥΧΙΚΑ ΚΑΤΑΚΟΠΟΙ και βαριοφορτωμενοι μ'έγνοιες και ΕΓΩ θα σας Ξεκουράσω.» (Ματθαίος 11:28), ειναι πολυάσχολος και αδυνατεί να σας συμπαρασταθεί και γιαυτό ίσως θα ηταν καλύτερα σ'άλλους να αποτανθειτε ;
Φίλοι μου ειναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ο Χριστός, και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΡΟΣΙΤΟΣ, λόγο της μεγάλης του αγάπης θυσιάστηκε για να πληρώσει την Τιμωρία της δικής μας αμαρτίας και με όλη του την καρδιά προσκαλεί καθε κουρασμένο και με βαρια φορτωμένο ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ σ' αυτόν να τρέξει και Αυτός θα του Δώσει την ανάπαυση που η καρδιά του ζητά, και επιπλέον αν του ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ και Κυριο και Σωτηρα του τον ΔΕΧΤΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.(Ιωάννης 1:12-13,3:16,36,6;47,7;37-38,10:9,10::27-28,11:25)
Φίλε μου η αγάπη του Χριστού εις το ΙΔΙΟ σε καλεί Αυτον ν' άσπαστείς και στην Αιώνια Ζωή να ΜΠΕΙΣ !
'Κύριε Ιησού Χριστέ ΑΣ ΓΙΝΕΙ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωη μου, Ας έρθει η βασίλεια σου στην καρδιά μου και ας Δοξαστεί τ' όνομα σου μέσα και από την Ζωή μου"Ειναιη προσευχή που αν εκφράζει ειλικρινά την καρδια σου ο Χριστός θα την απαντήσει και Αιώνια ζωη μαζί του θα σου χαρίσει.
Σου εύχομαι στο Χριστό να ΠΑΡΑΔΟΘΕΙΣ και στην Αιωνια Ζωη και εσύ απο σήμερα να ΜΠΕΙΣ !

No comments:

Post a Comment