Popular Posts

Wednesday 3 October 2012

Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΕΩΝ ΣΟΥ ΘΑ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΟΥ

Φίλοι μου καλησπέρα σας το μήνυμα αιωνίου Ζωής ειναι πάντοτε το ιδιο ΔΩΣΟΥ  χωρίς δισταγμό στον Χριστό και θα ΣΩΘΕΙΣ.

"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΑΣ ΕΡΘΕΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΞΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΓΗ'
Ειναι η προσευχή που αν ειλικρινά εκφράζει την επιθυμία της καρδιάς σου ο Χριστός θα απαντήσει και Αιώνια Ζωη μαζι του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ !!!

Ο λόγος του Θεου βεβαιώνει καθε μετανιωμένο και Πιστευσαντα- με την καρδία του- αμαρτωλό οτι: "ΑΝ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΚΥΡΙΟ ΣΟΥ και ΠΙΣΤΕΨΕΙς  ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΑΝΕΣΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ, ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ. ΔΙΟΤΙ  ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙς ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ"(Ρωμαίους 10:9-10)

Ας μην μας διαφεύγει την προσοχή οτι η ΠΙΣΤΗΣ που σώζει δεν ειναι η πίστης απλής γνώσεως <ΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ οτι ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ> αλλα είμαι ΕΥΓΝΏΜΟΝ που ΣΤΑΥΡΏΘΗΚΕ για να πάρει Πάνω του την δίκη μου αμαρτία, και ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ μ ολη μου την καρδιά για την Σωτηρία της ΨΥΧΗΣ > και ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΩ να του ΠΑΡΑΔΟΘΩ και ΔΗΜΟΣΙΑ να το ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ οτι Ειναι ΚΥΡΙΟΣ και ΘΕΟΣ μου, ο ΣΩΤΗΡΑΣ ο ΧΡΙΣΤΟΣ μου !!!

Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ των ΧΕΙΛΕΩΝ σου που εκφραζει την ΠΙΣΤΗ της καρδιας σου, ειναι αυτη που θα ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ την ΣΩΤΗΡΙΑ σου!!!

No comments:

Post a Comment