Popular Posts

Friday 26 October 2012

Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΑΡΙΖΕΙ.


Φίλοι μου όλοι μας ασπαζομεθα πολλές νοοτροπίες για να αντεπεξέλθουμε τα χτυπήματα και τις αδικίες της Ζωής άλλα η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ της ΒΙΑΣ ειναι καταστροφική για τον άνθρωπο και για την κοινωνία.

Ο καθένας είναι υπεύθυνος αν την νοοτροπία της βίας την δεχτεί η την αντισταθεί. 
Η θρασύτητα και η βια δεν είναι τρόπος Ζωής άλλα ο δρόμος που οδηγ...εί στην ατομική και εθνική καταστροφή.

Ο Ιησούς Χριστός ας είναι το παράδειγμα μας που όταν το αδικούσαν δεν ανταπέδιδε με αδικίες , και μας βεβαίωσε ότι ΜΑΚΑΡΙΟΙ είναι οι ΠΡΑΟΙΣ, γιατί αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη(Ματθαίος 5;4) και οι ΕΙΡΗΝΟΠΟΙΟΙ.(Ματθαίος 5;9)και όλοι όσοι τον εμπιστευτούν και Κύριο και Σωτήρα τους τον ΔΕΧΤΟΥΝ.(Ιωάννης 1:12-13,3:16,Αποκάλυψης 3:20) αυτοί απο το Άγιο του Πνεύμα θα βαφτιστούν και στην Αιώνια Ζωή θα μπουν !

"Κύριε Ιησού Χριστέ ας γίνει το θέλημα σου στη Ζωή μου, και σε παρακαλώ ΧΑΡΙΣΕ μου το Νου σου την δίκη σου νοοτροπία και αξιολόγηση Ζωής, και μείνε μαζί μου ΟΛΕΣ τις ήμερες τις Ζωής μου",είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό και Αιώνια Ζωή μαζί του του χαρίζει !!! 

Φίλε μου ο Χριστός ειπε στους μαθητές του, στους επιστήθιους ΦΙΛΟΥΣ του «ΕΙΡΗΝΗ αφήνω σε σας. Την ΕΙΡΗΝΗ την δικη μου σας δίνω. Δεν σας δίνω εγω, ετσι όπως δινει ο κόσμος. Να μην ταράζεται η καρδιά σας μήτε να δειλιάζει»(Ιωάννης 14:27).Αυτή η Ειρήνη που ο Χριστός δίνει ειναι το μερδικο καθε σωσμενου Αναγεννημενου ΠΙΣΤΟΥ παιδιου του Κυριου, και μπορεί να γίνει και δίκη σου αν στον Χριστό δοθείς και Σωτήρα και Κύριο σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ. 

Σου εύχομαι τον Ιησού Χριστό προσωπικό σου Σωτήρα να τον δεχτείς και την ασύλληπτη για την ανθρωπινή διάνοια ΕΙΡΗΝΗ και Γαλήνη που δίνει στα δικά του παιδιά να την γευθείς και να γίνει και δική σου εμπειρία ΖΩΗΣ !

No comments:

Post a Comment