Popular Posts

Wednesday 25 January 2012

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΑΣΠΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ


Φίλε μου ο ΧΡΙΣΤΟΣ κάλεσε ολους τους αξιολύπητους αμαρτωλούς εμενα και τον καθενα να ΠΑΜΕ Σ` ΑΥΤΟΝ και ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ οτι εκεινος θα μας ΧΑΡΙΖΕ ΑΝΑΠΑΥΣΗ (Ματθαίος 11;28) , αυτό το εκαναν οι Αποστολοι και ολοι οι ΣΩΣΜΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟI και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του και στην ΑΙΩΝΙΑ Ζωή ΜΠΗΚΑΝ όχι γιατί ησαν αρκετά καλοί άλλα επειδή ΠΙΣΤΕΥΣΑΝ στην ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ του και δεν ΔΙΣΤΑΞΑΝ την καρδια τους δια ΠΙΣΤΕΩΣ να του ανοίξουν και ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ τους ΝΑ τον ΔΕΧΤΟΥΝ.(Ιωάννης 1:12,3;16) και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΜΠΗΚΑΝ.

« οσοι ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον ΧΡΙΣΤΟ, Σ` αυτους ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ»(Ιωαννης 1;12)

« Ελατε Σ`ΕΜΕΝΑ όλοι εσεις που ειστε Ψυχικα κατάκοποι και βαριοφορτωμενοι και ΕΓΩ θα σας ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαιος 11:28)

«Οποιος Πιει απο το νερο που θα ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΕΓΩ, αυτος ΟΧΙ δεν θα διψασει ποτε .Απεναντιας το Νερο ( και δεν ενοει ΝΕΡΟ αλλα το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ που ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟΣ μπορει να ΔΩΣΕΙ) που θα του ΔΩΣΩ , θα γινει μεσα του μια Πηγη που θα ΑΝΑΒΛΥΖΕΙ νερο ΖΩΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ»(ιωαννης 4:14)

Φιλοι αν ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕΤΕ την καρδια σας στον ΧΡΙΣΤΟ, αν ΔΕΝ ΤΑΠΕΙΝΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ απο το ΙΔΙΟ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ του Ζητήσετε και με όλη σας την καρδία τον ΑΣΠΑΣΤΕΙΤΕ,< δηλαδή με μετάνοια και ΠΙΣΤΗ προσωπικό σας ΚΥΡΙΟ τον ΔΕΧΤΕΙΤΕ > στην ΕΥΛΟΓΙΑ του και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΤΕ.

Γιατι φυσικά και ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ στην Βασιλεία του και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ αυτος που του Λέγει Κυριε, Κυριε αλλά δεν του ανοίγει διάπλατα την καρδία του και ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΕΤΑΙ Κύριο και ΣΩΤΗΡΑ του να τον ΔΕΧΤΕΙ, αλλα ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ που από αυτον και ΜΟΝΟ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ και με ΠΙΣΤΗ ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ δηλαδη που ΚΑΡΔΙΑΚΑ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΘΕΙ.

< ΚΥΡΙΕ ΙΣΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΑΓΝΟΗΣΕΙ, ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΝΟΟΥΣΑ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΡΕΞΩ Σ` ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΑΥΣΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Σ` ΕΣΕΝΑ (Αποκαλυψη 3:20), ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Σ` ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΘΕΛΗΜΑ. ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ> είναι μια προσευχή που αν ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ και την ΕΥΛΟΓΙΑ του ΘΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ.

No comments:

Post a Comment