Popular Posts

Saturday 21 January 2012

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙΣ.


Χθες είπαμε ότι ο Ιησούς Χριστός περιηγητο το Ισραήλ και κήρυττε τα ΧΑΡΜΟΣΥΝΑ ΝΕΑ οτι ΕΦΘΑΣΕ η ΒΑΣΙΛΕΙΑ του ΘΕΟΥ(Ματθαίος 12:28), και η Βασιλεία του ΘΕΟΥ είναι ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΗ σήμερα σε κάθε αμαρτωλό και είναι το ΔΩΡΟ του ΘΕΟΥ στον καθενα που τον ΧΡΙΣΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ.

Η ΠΟΡΤΑ της Βασιλείας του ΘΕΟΥ είναι ο Ιησούς Χριστός « ΕΓΩ είμαι η ΠΟΡΤΑ .Αν κανείς προσφύγει σ`εμένα ως ΕΙΣΟΔΟ, ΘΑ ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκη»(Ιωάννης 10:9) και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ άλλη πόρτα ούτε παράθυρο αλλά όλοι όσοι επιθυμούν στην Βασιλεία του ΘΕΟΥ να ΜΠΟΥΝ πρέπει τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ τους να τον ΔΕΧΤΟΥΝ, γιατί ο Ιησούς Χριστός είπε ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ στον ΠΑΤΕΡΑ, δηλαδή δεν μπορεί να συμφιλιωθεί με τον Πατέρα ΘΕΟ και να στην Βασίλεια του να γίνει ΔΕΚΤΟΣ εκτός και αν είναι Πιστο ΠΑΙΔΙ του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ «ΕΓΩ είμαι ο ΔΡΟΜΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η Ζωη, Κανένας ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ-Δεν ΦΘΑΝΕΙ στον Παετρα ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ απο ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14:6)

Φίλε μου ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΗ είναι η ΠΟΡΤΑ της ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ του ΘΕΟΥ, και σήμερα πάλι ο ΧΡΙΣΤΟΣ μέσα από τον Λόγο του σε Προσκαλεί με τον ίδιο για ΠΑΝΤΑ να ΣΥΜΦΙΛΙΩΘΕΙΣ και σου λέγει «Στεκομαι μπροστα στην πορτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ, Αν ακούσεις τη φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδία σου , ΘΑ ΜΠΩ μέσα και ΘΑ ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζί»(Αποκαλυψη 3:20)
Φίλε μου Άνοιξε την καρδία σου στον ΧΡΙΣΤΟ, ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΞΟΥ τον Χριστο τον ΠΑΝΤΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΣΩΤΗΡΑ ΘΕΟ και στην ΒΑΣΙΛΕΙΑ του ΘΕΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙΣ και ποτε ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ.(Ιωαννης 1:12,3:16,10:9,28)

"Χριστέ μου, αναγνωρίζω πως εγώ μέχρι τώρα έχω κυβερνήσει τη ζωή μου. Παραδέχομαι πως είμαι αμαρτωλός. Τώρα, ανοίγω την καρδιά μου σ' Εσένα και Σε δέχομαι Σωτήρα και Κύριό μου. Σ' ευχαριστώ που μ' αγάπησες και θυσιάστηκες για μένα. Θέλω Εσύ από εδώ κι εμπρός να κυβερνάς τη ζωή μου. Κάνε με τον άνθρωπο που Εσύ θέλεις. Σ' ευχαριστώ που με άκουσες. Αμήν"

Είναι η προσευχή που συμφιλιώνει τον αμαρτωλό με τον ΘΕΟ και του χαρίζει την είσοδο στην ΒΑΣΙΛΕΙΑ του.

No comments:

Post a Comment