Popular Posts

Monday 9 January 2012

ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΑΜΑΡΤΙΑ

ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΑΜΑΡΤΙΑ
 ΓΙ’ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΑΛΑΛΩ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΙΚΗ ΘΥΣΙΑ.

Η ΣΤΑΥΡΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ. Γιατι ο θεος ΦΩΡΤΟΣΕ στον Χριστο την δικη μας αμαρτια για χαρη μας, ωστε  να μπορεσουμε  εμεις ΜΕΣΩ ΕΚΕΙΝΟΥ να ΒΡΟΥΜΕ τη ΣΩΤΗΡΙΑ κοντα στο ΘΕΟ. Αφου  τον Χριστο που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΕ αμαρτια ο Θεος τον ΕΚΑΝΕ αμαρτια ΓΙΑ ΧΑΡΗ μας, με σκοπο ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ εμεις (που τον ΠΙΣΤΕΥΣΑΜΕ και του ΔΩΘΗΚΑΜΕ) ο καρπος της δικης του ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ χαρη στη Θυσια του.(Β.Κορινθιους 5:21)

Επειδη λοιπον ο  ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ Χριστος Σταυρωθηκε και ΠΛΗΡΩΣΕ τα Λυτρα της αμαρτιας ο ΘΕΟΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ τωρα ( ΘΕΩΡΕΙ το Πιστευσαντα στον ΧΡΙΣΤΟ αμαρτωλο σαν να μην αμαρτησε) καθε αμαρτωλο που τον Χριστο ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ.(Α.Ιωννη 1:12-13) αφου ο ΘΕΟΣ εκανε τον ΧΡΙΣΤΟ το μετρο ΕΞΙΛΕΩΣΗΣ του ΠΙΣΤΕΥΣΑΝΤΟΣ < ΑΛΗΘΙΝΑ και ΚΑΡΔΙΑΚΑ> ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ.(Ρωμαιους 3:23—26)

`ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΑΣ ΛΑΜΨΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΑΣ ΓΙΝΕΙ  ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ` Ειναι η προσευχη που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλο.

`ΑΓΙΟΣ  Ο ΘΕΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΣΧΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ`Ειναι η προσευχη που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλο που τη ενοει και την  ΑΠΕΥΘΗΝΕΙ στον ΧΡΙΣΤΟ και του Ζητησει να τον Συγχωρεσει και την Σωτηρια του που δεν την αξιζει να του χαρισει,  γιατι οποιος ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ τον ΓΙΟ ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ τον Πατερα που τον ΕΣΤΕΙΛΕ.(ιωαννης 5:23)

 `ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ` Ειναι η προσευχη που αν  ειναι ειλικρινης ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλο.

`ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ` Ειναι αλλη  μια προσευχη που Σωζει τον αμαρτωλο.

Καθε προσευχη στον ΧΡΙΣΤΟ απο τον αμαρτωλο που ΘΑ ΤΑΠΕΙΝΩΘΕΙ σ’αυτον και του ΖΗΤΗΣΕΙ να τον ΕΛΕΗΣΕΙ  ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλο.

No comments:

Post a Comment