Popular Posts

Wednesday 11 January 2012

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ;

by Stelios Fellas
Οι Εβραίοι ήσαν ενας Θρησκόληπτος λαός και όμως πάρα πολύ λίγοι ΠΙΣΤΕΨΑΝ στον ΜΕΣΙΑ και ΣΩΤΗΡΑ του όλου του κόσμου ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ και σώθηκαν, και η Γιαγιά μου η Κατίνα, και η θείτσα μου η Μηλίτσα και ο Στυλιανός ο Παππούς μου, όπως ο Μπαμπάς μου ο Ζήνων όλοι Πιστευαν και πήγαιναν στην Εκκλησιά όπως όλοι οι Έλληνες τις Ελληνικής παροικίας στην Αίγυπτο αλλα η ΠΙΣΤΗΣ τους ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΣΩΣΕ γιατί η ΠΙΣΤΗΣ που ΣΩΖΕΙ είναι ατομική καρδιακή μεταμορφωτική και όχι απλώς ΕΘΝΙΚΗ, Πατροπαράδοτη και ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΉ.
Όλοι μεγαλώσαμε πιστεύοντας ότι η ΕΘΝΙΚΉ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΗ ΠΙΣΤΗΣ και ΣΥΜΕΤΟΧΗ στην Ζωή της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΏΖΕΙ, αλλά η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ότι ΜΟΝΟ το ΑΝΟΙΓΜΑ της καρδιάς στον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΖΕΙ τον ΑΜΑΡΤΩΛΟ.(Αποκάλυψη 3:20)
Μόνο η με Μετάνοια και ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΠΙΣΤΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ στον  ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό.
« Όσοι ΔΕΧΤΗΚΑΝ ( στην καρδία τους και με την καρδία τους) τον ΧΡΙΣΤΟ Σ`αυτους ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γινουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ. Σ`οσους ΠΙΣΤΕΥΣΑΝ Σ`ΑΥΤΌΝ (δηλαδή τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ και συνεπώς ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΑΝ) αυτοί ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΞΑΝΑ όχι από πρωτοβουλία η Ενέργεια ανθρώπου αλλά από τον ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΞΑΝΑ »(Ιωάννης 1:12-13)
Ο Ιησούς Χριστός σε πολλούς που γιατρεψε τους εδωνε την βεβαίωση «Η ΠΙΣΤΗΣ σου Σ`ΕΣΩΣΕ» και δεν εννοούσε την ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΗ ΠΙΣΤΗ τους άλλα την ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ σ`ΑΥΤΟΝ. Η  ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ-ΠΙΣΤΗΣ στον ΧΡΙΣΤΟ ΕΣΩΖΕ πριν δυο χιλιάδες χρόνια κάθε  πιστευσαντα αμαρτωλό και η ίδια ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΠΙΣΤΗΣ,  ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΩΖΕΙ και ΣΗΜΕΡΑ κάθε  ΠΙΣΤΕΥΣΑΝΤΑ στον Χριστό  αμαρτωλό !
Δια Πιστεως στον ΧΡΙΣΤΟ   ΣΩΖΕΤΑΙ ο  αμαρτωλος ,και δια ΠΙΣΤΕΩΣ  ο ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΣ (δηλαδη ΣΩΣΜΕΝΟΣ απο τον ΘΕΟ αμαρτωλός ΖΕΙ) ΧΑΡΗ στην ΠΙΣΤΗ του ΘΑ ΖΗΣΕΙ.(Ρωμαίους 1:17,Εβραίους 10:38) Δηλαδή δια πίστεως ΣΩΖΕΣΑΙ και δια ΠΙΣΤΕΩΣ στον ΙΗΣΟΥ  από την στιγμή που ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ ΖΕΙΣ την υπόλοιπη ΖΩΗ σου εμπιστευόμενος και καθοδηγουμενος  και ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΣ  ΠΑΝΤΟΤΕ από τον ΧΡΙΣΤΟ.
Δια πίστεως ο αμαρτωλός που ΠΙΣΤΕΥΕΙ στον ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΖΕΤΑΙ και πάλι δια ΠΙΣΤΕΩΣ ο ΣΩΣΜΕΝΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΥΠΑΚΟΥΟΝΤΑΣ τον ΧΡΙΣΤΟ μεταμορφώνεται !!
"ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΟΥ,ΕΛΑ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕ ΔΙΑΠΑΝΤΟΣ ΕΣΥ ΜΕΣ` ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ" Είναι η ομολογία αυτου που επιθυμεί ο ΚΥΡΙΟΣ να τον ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙ.
"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕ ΜΕ, ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ" κι`αυτή είναι η ομολογα του Πιστού Παιδιού του κυρίου που ΕΠΙΘΥΜΕΙ ο Κύριος να τον ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ και να τον ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙ !!!
"Σ`ΑΓΑΠΩ ΚΥΡΙΕ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕ ΜΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ" Είναι η δική μου Προσευχή και η Προσευχή του ΣΩΣΜΕΝΟΥ ΠΙΣΤΟΥ Παιδιού του Κυρίου που ΔΙΝΕΙ το ΕΛΕΥΘΕΡΟ στον Κύριο να τον ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙ όπως εκείνος ΘΕΛΕΙ και ΓΝΩΡΙΖΕΙ ότι έχει ανάγκη.
Και ο Κύριος θα απαντήσει κάθε Προσευχή που το Πιστό παιδί του Προσευχηθεί και επίσης  ΣΩΤΗΡΙΑ Θα ΧΑΡΙΣΕΙ σε κάθε αμαρτωλό που με ΠΙΣΤΗ και ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ του τον ΔΕΧΤΕΙ.( Ιωάννης 1;12, 3:16)

No comments:

Post a Comment