Popular Posts

Sunday 22 January 2012

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙΣ ΓΙ`ΑΥΤΟΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ.

Γιατί ποιο θα είναι  το τέλος σου αν ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ και ΔΥΣΤΑΚΤΙΚΟΣ  και την καρδία σου ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ στον ΣΩΤΗΡΑ τον Χριστο  που  σε ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ  ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην Αιωνια ΖΩΗ μ`αυτόν ΝΑ ΜΠΕΙΣ ;

 Γιατί ποιο θα είναι το κέρδος σου αν διατηρήσεις  τις επιτρεπτές και ανεπίτρεπτες επιθυμίες σου, τα  χουια σου, την πλεονεξία σου, τους φόβους σου, το κατεστημένο που σε βολεύει  και κάθε άλλη πρόσκαιρη και φευγαλέα χαρά, χρήμα και  Ψευτοασφαλεια και ΧΑΣΕΙΣ την Ευκαιρια της ΑΙΩΝΙΑΣ  με τον ΧΡΙΣΤΟ ΖΩΗΣ ;

ΚΥΡΙΕ Σ` ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ Μ` ΕΥΛΟΓΗΣΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ  είναι η προσευχή του αμαρτωλού που ΔΕΝ ΔΥΣΤΑΖΕΙ  να ΘΥΣΙΑΣΕΙ την ατομική του εγωϊστια, και ανοίγοντας διάπλατα την καρδία του στην Ευλογία του Χριστου να ΜΠΕΙ.

ΘΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ Μ` ΕΣΕΝΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ  είναι η προσευχή του αμαρτωλού που ΑΝΟΙΞΕ την καρδία του και ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΗΚΕ.

ΕΛΑ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΘΕΛΗΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ είναι η προσευχή εκείνου που ΔΕΝ ΔΥΣΤΑΞΕ να  τα ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΟΛΑ και από τον Χριστο και ΜΟΝΟ να ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ !!!
ΕΛΑ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΓΩΪΣΤΙΚΕΣ  ΜΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΣΕ ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ  ΟΛΕς ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ είναι η προσευχή που αν ειλικρινης ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλο και του ΧΑΡΙΖΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ με τον ΧΡΙΣΤΟ !!!
Σημειωσης.
Ας μην μας διαφεύγει άτι ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ο λόγος του ΘΕΟΥ ότι ΟΣΟΙ ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον ΧΡΙΣΤΟ Σ`αυτούς ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ.(Ιωάννης 1;12)και ΟΧΙ σ`εκείνους που  το ΚΑΛΕΣΜΑ του ΑΓΝΟΗΣΑΝ και ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΑΝ ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ τους ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΟΥΝ.(Αποκάλυψη 3:20)

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ είναι επίσης μια Προσευχή που θα εκπληρώσει ο ΧΡΙΣΤΟΣ, και την Ευλογημένη Παρουσία και την βοήθεια του θα χαρίσει σ`εκείνον που με ΠΙΣΤΗ και ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ του το Ζητήσει.

Κάθε προσευχή που ΠΗΓΑΖΕΙ από την  ΚΑΡΔΙΑ του αμαρτωλού που με μετάνοια επιστρέφει στον ΧΡΙΣΤΟ και ΕΠΙΘΥΜΕΙ στην ΕΥΛΟΓΙΑ του να ΜΠΕΙ, ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα την ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ και την ΕΥΛΟΓΙΑ του ΘΑ του ΧΑΡΙΣΕΙ.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΙΜΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΠΟΥ ΤΟΝ  ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ.

No comments:

Post a Comment