Popular Posts

Thursday 22 December 2011

O XΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ Σ'ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ

O XΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ Σ'ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ

Κυριε Ιησου Χριστε ΕΛΘΕΤΩ η Βασιλεια σου, ΓΕΝΗΘΗΤΩ το Θελημα σου , ΔΟΞΑΣΘΕΙΤΩ το Ονομα σου στη Ζωη μου ειναι η προσευχη που Θα ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΕΙ καθε αμαρτωλο που θα ΠΙΣΤΕΥΣΕΙ στον Χριστο με τον ΘΕΟ.
 
Η αγαπη του Θεου στον Χριστο μας ΟΔΗΓΕΙ Αυτον να ΑΣΠΑΣΤΟΥΜΕ για να ΜΠΟΥΜΕ στη ΖΩΗ. Γιατι ο θεος ειναι αυτος που ελκυει τον αμαρτωλο στον Γιο του τον Χριστο τον ΧΡΙΣΤΟ να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και για παντα να ΣΩΘΕΙ.«Κανενας ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ΕΡΘΕΙ σε ΜΕΝΑ, παρα μονο αν τον ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙ ο ΠΑΤΕΡΑΣ που με απεστειλε, ΚΙ` ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΣΩ ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΗΜΕΡΑ».(Ιωανης 6:44)
Φιλε μου Καλε ο Πατερας σε εχει ηδη ΕΛΚΥΣΕΙ στον ΧΡΙΣΤΟ, απομενει σ’εσενα ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και τοτε στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΠΑΤΡΟΣ και εσυ θα ΜΠΕΙΣ.


ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ την ΣΩΤΗΡΙΑ ΧΑΡΗ του ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΣΩΘΕΙ επειδη ο Λογος του Θεου βεβαιωνει οτι « Πραγματι ΜΕ ΧΑΡΗ ΕΧΕΤΕ ΣΩΘΕΙ δια Πιστεως και Αυτο  (η Σωτηρια) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ  επιτευγμα-κατορθωμα δικο σας.Ειναι ΔΩΡΟ του ΘΕΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΗ ΕΡΓΩΝ.για να μην καυχηθει κανεις »(Εφεσιους 2:8-9) και τονοζει οτι «ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΣΩΘΕΙ»(Ρωμαιους 10:13)Φιλε κανενας, ουτε ενας που τον ΧΡΙΣΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του ΔΕΧΤΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ στα ΚΡΙΑ του ΛΟΥΤΡΟΥ αλλα στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΠΛΟΣΙΟΠΑΡΟΧΑ ΘΑ ΜΠΕΙ και για Παντα ΘΑ ΣΩΘΕΙ !!!!!
¨ΘΑ Σ’ ΑΓΑΠΗΣΩ ΚΥΡΙΕ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΝΟΙΑ ΜΟΥ¨ Ειναι η προσευχη που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλο αν ειναι ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ, γιατι αυτος που θα Αγαπησει τον Κυριο, που ανεπιφυλακτα τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και απο αυτον ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ στην Ευλογια του ΘΑ ΜΠΕΙ, κα ο οχι εκεινος που τον αγνοει.

No comments:

Post a Comment