Popular Posts

Sunday 18 December 2011

ΑΝΑΞΙΟΣ ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΣΩΣΜΕΝΟΣ.

Η αγαπη του Χριστου μας καλει να ΑΞΙΟΘΟΥΜΕ τον ΧΡΙΣΤΟ να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ  Σωτηρα μας να τον ΔΕΧΤΟΥΜΕ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ μαζι του ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ.

ΑΝΑΞΙΟΣ  ΑΛΛΑ  ΔΙΑ  ΠΙΣΤΕΩΣ  ΣΩΣΜΕΝΟΣ.

"ΚΥΡΙΕ  μου Σ` Ευχαριστω ΘΕΕ μου που ΑΝΑΞΙΟΣ αλλα δια ΠΙΣΤΕΩΣ ΣΩΣΜΕΝΟΣ ειμαι γιατι εξ’ αιτιας της μεγαλης σου ΧΑΡΗΣ εχω ΣΩΘΕΙ, και αυτο  δεν ειναι επιτευγμα δικο μου αλλα ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ για κατι καλο που ενδεχομενως να εκανα ωστε να μην καυχηθω ποτε. Δεν εκανα ΤΙΠΟΤΕ που να ΑΞΙΖΕΙ  την ΣΩΤΗΡΙΑ που ελαβα οταν με ολη την καρδια μου ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑ τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.(Εφεσιους 2:8-9)
Σ’ ευχαριστω ΧΡΙΣΤΕ μου που λογο της ΜΕΓΑΛΗΣ σου ΧΑΡΗΣ Μ` ΕΣΩΣΕΣ και μου ΕΔΩΣΕΣ ΜΕΡΔΙΚΟ με τους Αγιους με καθε Σωσμενο Αναξιο αλλα ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟ αμαρτωλο που ΕΣΩΣΕΣ λογο της ΜΕΓΑΛΗΣ ΧΑΡΗΣ και ΕΛΕΟΥΣ σου, και ενω ημουν ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ εξ’αιτιας των αμαρτιων και ανεπιτρεπτων επιθυμιων που εκαμνα ΜΕ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΣ, μου ΕΔΩΣΕΣ ενα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΑΡΩΝ και με το Αγιο σου ΠΝΕΥΜΑ με Γεμισες" !(Εφεσιους 2:1-10)
ΧΡΙΣΤΕ  μου ειμαι δικος σου και Σ’ ΕΣΕΝΑ ΑΠΟΤΙΝΩ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ γιατι μονο Εσυ ΚΥΡΙΕ ,ο  Πατηρ και το Αγιο Πνευμα  Ειστε ΑΞΙΟΙ  να λαβετε  την ΤΙΜΗ, την ΛΑΤΡΕΙΑ και την Προσκυνηση.
Φιλε μου η Αγαπη του Χριστου σε καλει να ΑΞΙΟΘΕΙΣ να τον ΠΙΣΤΕΥΣΕΙΣ και απο Αυτον και μονο να ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ και σημερα και τωρα στην ΕΥΛΟΓΙΑ του και εσυ να ΜΠΕΙΣ .

No comments:

Post a Comment