Popular Posts

Monday 26 December 2011

H αγάπη του Χριστού μας.

Η αγάπη του Χριστού μας
Όλα πάντα τα νικά,
Ναι, κανείς δεν θα με σπρώξει
απ την αγάπη του μακριά

Η αγάπη του Χριστού μας
όλα πάντα τα νικά,
ούτε θάνατος, ούτε αρρώστια,
θα σπρώξει εμε μακριά.

Η αγάπη του Χριστού μας
δίνει ελπίδα στην καρδιά.
Ναι, κανείς δεν θα με σπρώξει
απ Αυτόν ποτέ μακριά.

Η αγάπη του Χριστού μας,
μας γιατρεύει την καρδιά,
δίνει ελπίδα, δίνει θάρρος,
όλα πάντα τα νικά!

Η αγάπη του Χριστού μας,
έκανε εμε καλά
και φωνάζω, τραγουδάω
ο Ιησούς πάντα νικά!

1 comment:

  1. Απο αρχες 1988 ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ειναι ο Κυριος μου και Ο ΣΩΤΗΡΑΣ μου και αυτη ειναι η Εμπειρια μου και η Πρωσοπικη Μαρτυρια μου, οτι ειναι ΥΠΕΡΟΧΟΣ, οτι ειναι ΚΑΤΛΠΛΗΚΤΙΚΟΣ οτι ειναι ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΣ και παρολο που δεν αξιζω καθολου την Αγαπη του και ουτε ΠΟΤΕ θα κανω κατι που ν'αξιζει την ΧΑΡΗ του και το Ελεος του ομως μ'εκανε δικο του μονο και μονο επειδη ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑ και ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ μου τον ΔΕΧΤΗΚΑ !!!

    ReplyDelete