Popular Posts

Tuesday 27 December 2011

Η ΣΥΜΦΟΡΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ.

Φιλε μου ο Αποστολος Παυλος ομολογησε  οτι ο Ιησους Χριστος ΗΡΘΕ στον κοσμο να ΣΩΣΕΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ και πρωτος αναμεσα τους ειμαι ΕΓΩ (Α.Τιμοθεου 1:15), και το Ευαγγελιο λεει οτι , τα μάτια τού Κυρίου περιτρέχουν διαμέσου ολόκληρης της γης, για να φανεί δυνατός σε όσους έχουν την καρδιά τους τέλεια προς αυτόν.(Β.χρονικα 16:9)
Και πραγματι ο Χριστος ΣΩΖΕΙ και ΑΝΑΠΑΥΕΙ καθε κουρασμενο βαρια φορτωμενο αμαρτωλο (Ματθαιος 11:28) που με ολη του την καρδια Ζητησει την βοηθεια του «Γιατι πραγματι οποιος ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ το ονομα του Κυριου Θα ΣΩΘΕΙ»(Ρωμαιους10:13)
Αυτο ακριβως εκανα και εγω το 1987 μετα που μια διπλη συμφορα μας χτυπησε οικογενειακα, σχιζοφρενεια την μεγαλη μου κορη τοτε μονο δεκατεσσαρο χρονων και εμενα μια στενωσης αρτυριας  τοτε Συκωσα τα χερια μου στον ΘΕΟ και ΓΩΡΙΣΑ το ΕΛΕΟΣ και την ΧΑΡΗ του ΚΥΡΙΟΥ μου και ΣΩΤΗΡΑ ολης της οικογενειας μου ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
Φιλε τα ναυαγια ειναι για την Ζωη και ο ΧΡΙΣΤΟΣ  και οχι  ο Αγιος Σπυριδον ειναι ο ΜΕΓΑΣ Ναυογοσωστης που ΣΩΖΕΙ καθε αξιολυπητο τσαπατασρισμενο μισοπεθαμενο αμαρτολο που τον Επικαλεστει,και σημερα η Αγαπη του Χριστου εις τον ιδιο σε καλει ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του να ΜΠΕΙΣ και για ΠΑΝΤΑ να ΣΩΘΕΙΣ.

Σ` ευχαριστω Κυριε Σωτηρα μου Χριστε μου που το 1987 με βρηκες καταπλυγομενο αιματοδαρμενο χωρις ελπιδα στα κοφτερα βραχια της Ζωης και μου χαρισες την ΣΩΤΗΡΙΑ σου, και οχι μονο μου ΧΑΡΙΣΕΣ την ΣΩΤΗΡΙΑ σου αλλα και Ευλογησες ολη την οικογενεια μου τον καθενα με την σειρα του ολοι  ν’ανοιξουν την καρδια τους σ’εσενα και ολοι μας να ΣΩΘΟΥΜΕ. Κυριε Ιησου Χριστε Σε Προσκυνουμε σε ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ και με  ΧΑΡΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ οτι ΕΣΥ και κανεις αλλος εισαι ο ΣΩΤΗΡΑΣ  μας ο ΚΥΡΙΟΣ και ΘΕΟΣ μας, σου ανοικουμε  ολοκληροτικα και απο τα βαθη της καρδιας μας Σ`ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

No comments:

Post a Comment