Popular Posts

Monday 8 January 2018

ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Πολύτιμη ψυχη, μην θεωρείς ως δεδομένο οτι επειδη εισαι *καλός* άνθρωπος και δεν εχεις δολοφονήσει κάποιον και δεν έκλεψες, ουτε ποτε έδειρες αυτους που σε αδίκησαν, και επι πλέον εισα καλός οικογενιαρχης  στον παράδεισο θα μπεις.
Το ευαγγελιο τονιζει οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ (Ρωμ 3:10) οτι ΟΛΟΙ ΑΜΑΡΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΤΣΙ Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΑΡΗ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΡΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.(Ρωμ 3;23—25)
Δηλαδή μονο μεσω του Ιησού Χριστου μπορείς να σωθείς, οταν την προφορά Σωτηριας του (Αποκαλυψη 3;20,Ματθαίος 11;28) δεν υποτιμήσεις αλλα ανοιξεις την καρδια σου και ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτεις!!(Ιωάννης 1;12-13)
Φιλε μου, μην αφήσεις οι καθημερινές επιτακτικές ασχολίες της ζωής να  σε αποκλείσουν απο την ΟΥΡΑΝΙΑ  ΒΑΣΙΛΕΙΑ οπως απέκλεισαν  εκείνους που αναφέρει η παραβολή του ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ (Λουκας 14:16-24) και ΚΑΝΕΝΑΣ απι τους ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΓΕΥΤΗΚΕ... ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΑ, επειδη υποτιμησε την προσκληση που κανει ο ΘΕΟΣ μεσω του Χριστου σε καθε αμαρτωλο, τον Γιο του τον Χριστο να εμπιστευτει και ΣΩΤΗΡΑ προσωπικο του να τον δεχτει, ωστε στην ΒΑΣΙΛΕΙΑ του να ΜΠΕΙ !!
Μεσω του Χριστου, και ΧΑΡΗ του Χριστου που στον σταυρό ΦΟΡΤΩΘΗΚΕ τις δικές μας,δικές σου αμαρτιες (Α.Πετρου 2;24) στην ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ θα μπεις οταν με μετανοια και πιστη ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτεις !!
Φίλε μην ποτε μην υποτιμήσεις  την ΣΩΤΗΡΙΑ που ο Χριστος σου προσφερει «Να, Στεκομαι τωρα μπροστα στην Πορτα -της καρδιάς σου- και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)
"Κύριε Ιησού Χριστέ Συγχώρεσε με τον αμαρτωλό που ως τώρα σε αγνοούσα, Προσεύχομαι και Σου ζητω να έρθεις στην καρδια μου, να μεινεις μαζί μου ολες τις ημέρες τις Ζωής μου, το δικο σου ΘΕΛΗΜΑ να γίνει τώρα στη ΖΩΗ μου, και να με βοηθάς το θέλημα σου να εκπληρώνω και με σένα στο πλευρο μου να ΖΩ" ειναι η προσευχη που ο Κυριος θα την απαντησει και Αιώνια ζωή μαζι του θα σου χαρίσει οταν με μετανοια και πίστη επιστρεψεις σ' Αυτον !

No comments:

Post a Comment