Popular Posts

Sunday 21 January 2018

ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙ, ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ

Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΓΗ ΘΑ ΠΑΡΕΛΘΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΛΘΕΙ λέει ο Κυριος
«Εγώ είμαι η Πόρτα· Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ’ εμενα ως είσοδο ΘΑ ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή»Ιωαννης 10:9)
«Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή· κανείς ΔΕΝ ερχεται στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα».(Ιωάννης 14:6)
«Αν διψάει καποιος, σ’ εμενα να ΕΡΧΕΤΑΙ και να πίνει. Όπως το  λέει η Γραφή, ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν Μέσα από κείνον που πιστεύει σ’ εμένα.» (Ιωαννης7:37)
« Να στέκομαι τώρα μπροστα στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδια σου, ΘΑ ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και τότε θα δειπνίσουμε μαζί» (Αποκάλυψη 3:20) ωστε μετά θάνατο μαζί του στην Ουράνια βασιλεια του να βρεθείς !

Φίλε μου μην αργοπορείς τον Χριστο σωτήρα σου να τον δεχτεις «Ο Χριστός στους δικούς του ΗΡΘΕ και δεν τον δέχτηκαν. Σε όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ,< καρδιακά τον εμπιστεύτηκαν> σ' αυτούς έδωσε το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ. Κι'αυτοί γεννήθηκαν ξανά ΟΧΙ από σαρκική μείξη, ούτε από ανθρώπινη θέληση η ανδρική επιθυμία, αλλά από τον ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ»(Ιωάννης 1:12-13) και στην Ευλογια του Πατρός και εσυ θα μπεις, και απο τ’ Αγιο Πνευμα του θα ΞΕΝΝΗΘΕΙΣ ΞΑΝΑ. Αμήν !

'ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΣΟΥ ΖΕΙΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΟΥ ΑΓΝΟΟΥΣΑ. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ με ΑΠΟ ΟΛΕΣ μου ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑ ΚΑΙ ΖΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ Είναι η προσευχή που αν εκφράζει την καρδία σου ο Χριστός θα απαντήσει και ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και ΣΩΤΗΡΙΑ θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ !


Αν ομως νομιζεις ότι χωρίς τον Χριστο σωτήρα σου να τον δεχτεις στον Παραδεισο θα μπεις απατάσαι. Μονο ο Χριστος ειναι η Πόρτα και η Οδος που ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΙΩΝΙΑ εξασφαλιζει και στον Παραδεισο οδηγεί (Ιωάννης
10;9,14;6) 

No comments:

Post a Comment