Popular Posts

Sunday 30 October 2016

ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑΣ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ

Φίλε μου ο μισθός της αμαρτίας ειναι θάνατος, ενω η ΠΑΡΟΧΗ ΧΑΡΗΣ  απο τον Θεο ειναι ζωή Αιωνια, ΧΑΡΗ στον Ιησού Χριστό !!!(Ρωμαίους 6;23) δηλαδή η συνέπεια της αμαρτίας μας ειναι ΑΙΩΝΙΟΣ αποκλεισμός απο την Παρουσία του Θεού, αιώνιο Ψυχικό μαρτυριο της άφθαρτου ψυχής μας μακριά απο την Παρουσία του Πατρός και του Γιου !! 

Φίλε μου ποτε σου δεν θα μπορέσεις στον παράδεισο να μπεις, χωρις να αντιληφθείς την διάφορα του Καλού και του κακού, χωρίς να συνειδητοποιείς οτι αμαρτάνεις και η αμαρτία σου σε αποκλείει από την μετα θάνατο στον Παράδεισο ζωή, γιατί στην Παρουσία του Θεού δεν μπορεί να υπάρξει ούτε ίχνος, ούτε μόριο αμαρτίας, αλλά μονο οι πλυμένοι με το αίμα του Χριστού πρώην αμαρτωλοί, αυτοί μονο στον παράδεισο θα σταθούν !!<< Το αιμα του Χριστου μας καθαριζει απο καθε αμαρτια >>(Α.Ιωαννου 1:7)
Φίλε μου χωρίς να φοβάσαι οτι λόγο της αμαρτίας μακριά του Χριστού θα βρεθείς,και ποτε σου στον παράδεισο δεν θα μπεις!!
Γιατί για να μπεις στον παράδεισο πρέπει όπως ο Τελώνης, και όπως η Μαρία η Μαγδαληνή, και όπως ο ληστής στον σταυρό να έχεις επίγνωση οτι η αμαρτία σου σε ΧΩΡΙΖΕΙ από τον Θεό, και οτι αν σαν τον Ληστή στον σταυρό δεν του ζητήσεις συγχώρεση για τις αμαρτίες σου, για την ασέβεια σου χρόνια μακριά του να ζεις, απο τον παράδεισο θα αποκλειστείς και μακριά απο τον Χριστο μετά θάνατο θα βρεθείς.
Το πρώτο βήμα για να μπεις στον Παράδεισο ειναι να παραδεχτείς οτι εισαι αμαρτωλός, και με ΜΕΤΆΝΟΙΑ και ΠΙΣΤΗ απο τον Χριστό να ζητήσεις ολες τις αμαρτίες σου να συγχωρέσει και να έρθει κα να ζήσει μαζί σου ολες τις ήμερες της υπόλοιπης ζωής σου. 
"Κύριε Ιησού Χριστέ μου. Μετανοώ που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα και το κάλεσμα σου το αγνοούσα.Τώρα σου ανοίγω την καρδιά μου και σου ζητώ να έρθεις και να μείνεις μαζί μου. Είμαι δικός/ ια σου" Αμήν.Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό.  

No comments:

Post a Comment