Popular Posts

Tuesday 25 October 2016

ΟΤΑΝ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙ

  Γιατί ο Χριστός ειναι η Πόρτα και ο Δρομος  που στο Παράδεισο οδηγεί <<Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ των Προβάτων..Αν κανείς προσφύγει ΣΕ ΜΕΝΑ ως είσοδο , θα ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή» (Ιωάννης 10:9) « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ /ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ !»(Ιωάννης 14:6) και άλλη πόρτα δεν υπάρχει !!! Αν αγαπάς τον Θεο θα αγαπάς και τον Γιο του τον Χριστό. Δεν μπορείς να λες "Αγαπώ τον Θεό" οταν δεν τιμάς τον Χριστό, οταν δεν καταδέχεσαι προσωπικό σωτήρα σου να τον δεχτείς, γιατί όποιος ΤΙΜΑ τον ΘΕΟ, ΤΙΜΑ και τον Χριστό που ο Θεος τον έστειλε, και μάλιστα του έδωσε την εξουσία να κρίνει ώστε ολοι να τον ΤΙΜΟΥΝ όπως ΤΙΜΟΥΝ τον Πάτερα.(Ιωάννης 5:22-23) Φίλε μου ο ήλιος δεν γιατρεύει τις πληγές της καρδιάς αλλά μόνο ο Χριστός μπορεί να γιατρέψει τις πληγές της καρδιάς και να σου χαρίσει μαζί του στον Παράδεισο την αιώνια ζωή ! Άξιος φίλε μου ειναι ο Κύριος να βοηθήσει και σωτηρία να χαρίσει σε κάθε αμαρτωλό που σωτήρα του τον δεχτεί και η Εκκλησία μου μπορεί στην σωτηρία να σε οδηγήσει επειδή κηρύττει τον αλάνθαστο λόγο του Θεού, το Ευαγγέλιο που ειναι η ΔΥΝΑΜΗΣ του Θεού που ΣΩΖΕΙ καθένα που πιστεύει, τόσο τον Ιουδαίο οσο και τον Έλληνα !!( Ρωμαίους 1:16)

No comments:

Post a Comment