Popular Posts

Saturday 22 October 2016

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ

Πατέρα μου ουράνιε κανείς δεν μπορεί στον παράδεισο να μπει χωρίς τον Χριστό τον Γιο σου Σωτήρα του να τον δεχτεί.(Ιωάννης 14:6) Σε ευχαριστώ Πατέρα που μας ευλόγησες τον Γιο σου να μας δόσεις να ειναι η Πόρτα που στον Παράδεισο οδηγεί: <<Εγώ είμαι η Πόρτα‡ όποιος περάσει από μένα θα ΣΩΘΕΙ,(Ιωάννης 10:9) ώστε εγώ και κάθε αμαρτωλός να μπορεί μέσω του Γιου σου στον παράδεισο να μπει. Πατέρα έτσι έκανες να μην μπορεί κανείς στον παράδεισο να μπει χωρίς τον Γιο σου σωτήρα του να τον δεχτεί ώστε όλοι να τιμούν τον Γιο σου όπως τιμούν και εσένα.(Ιωάννης 5:22-23) Φίλε μου όποιος αρνείται τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα του να τον δεχτεί ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ τον Πατέρα που τον έστειλε, γιατί ο Πατέρας του παραχώρησε όλο το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ΚΡΙΝΕΙ, για να τον ΤΙΜΟΥΝ ΟΛΟΙ όπως τον Πατέρα !(Ιωάννης 5:22-23) Εμπρός λοιπόν λεβέντες αδέλφια μου καλα, στον Χριστό να ανοίξουμε τις καρδιές μας Σωτήρα μας να τον δεχτούμε και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του Πατρός, στον Παράδεισο χάρη του να μπούμε ! Ο Πατέρας μας ο Ουράνιος τόσο μας αγάπησε που έδωσε τον γιο του για μας (Ιωάννης 3:16) δεν θα έπρεπε και εμείς να ανοίξουμε την καρδιά μας στον Γιο του που θυσιάστηκε για να φορτωθει πανω του τις δικε μας αμαρτιες (Α. Πέτρου 2:24) ώστε χάρη του στην Ευλογια του Πατρός να μπούμε ?? "Χριστέ μου είμαι δικός σου, δικιά σου. Ας γίνει το Θέλημα σου στη Ζωή μου" είναι η προσευχή αφοσιώσεως που σε συμφιλιώνει με τον Θεό, αμήν στον Χριστό σήμερα να δοθείς και στην Ευλογία του Πατρός και εσυ να μπεις.

No comments:

Post a Comment