Popular Posts

Wednesday 19 October 2016

ΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

"Κύριε Ιησού Χριστέ η επιθυμία της καρδιάς μου ειναι μαζί σου στον παράδεισο μια μέρα να βρεθώ,γι' αυτο σου ανοίγω την καρδιά μου και σου ζητώ να έρθεις και να ζήσεις μαζί μου ολες τις ήμερες της ζωής μου, και να γίνει το δικό σου θέλημα στην ζωή μου." Αυτη την προσευχή, η κάποια άλλη ΠΗΓΑΙΑ προσευχή, ο Κύριος φίλε μου θα την απαντήσει και την σωτηρία του θα σου χαρίσει. Το Ευαγγέλιο αδελφέ  μου βεβαιώνει τους οικογενειάρχες που θα ανοίξουν με πίστη την καρδιά τους στον Χριστό οτι ΟΛΗ η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ τους θα σωθεί, δηλαδή ο Κύριος θα φροντίσει ώστε κάθε άτομο της φαμίλιας του στον δικό του χρόνο -αυτός η αυτή χάρη στην μεσολάβηση του Αγίου Πνεύματος- τον Χριστό θα ασπαστεί και θα Σωθεί << Πίστεψε στον Κύριο Ιησού Χριστό και ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ κι ΕΣΥ και οι ΔΙΚΟΙ σου>>(Πράξεις 16;31) ήταν η βεβαίωσης του Αποστόλου Παύλου στον έντρομο Ρωμαίο δεσμοφύλακα που ρώτησε τον Απόστολο Παύλο "τι πρέπει να κάνω  για να σωθώ;"          

Οταν εσύ με τα εγγόνια σου στην ευλογία του Θεού θέλεις να μπεις, πρέπει από σήμερα τον Χριστό σωτήρα σου να τον δεχτείς !! 
Μεγάλη διάφορα κάνει η μια απόφαση ενός αρχηγού οικογενείας που ανοίγει την καρδία του στον Χριστό, για γενεές θα ακολουθούν τους απογόνους του οι ΕΥΛΟΓΙΕΣ του Χριστού !!! 
Σου εύχομαι και εσύ να γνωρίσεις οτι Χάρη στην σημερινή απόφαση της καρδιάς σου έγινες το ευλογημένο δοχείο, το ρυάκι ευλογίας  που τα εγγόνια σου και οι απόγονοι σου θα βρουν χάρη από τον Θεό. Αμήν!!!  

No comments:

Post a Comment