Popular Posts

Friday 3 February 2012

.ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΜΠΕΙΣ.

Φίλε μου αν επιθυμείς στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ να μπεις ΠΡΕΠΕΙ τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ, γιατί Αυτός είναι ο ΚΥΡΙΟΣ και η ΠΗΓΗ της ΑΙΩΝΙΑΣ ΖΩΗΣ.
« ΕΝ ΑΥΤΩ ΖΩΗ ΗΝ» (Ιωάννης 1:4), και Οποιος Εχει τον Χριστο ΕΧΕΙ τη ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ. Οποιος ΔΕΝ ΕΧΕΙ τον Χριστο, τη ΖΩΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ (Α.Ιωαννου 1:12) .

Φίλε μου στον Παράδεισο θα μπεις ΜΟΝΟ αν τον Ιησού ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ σου θα ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ. ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΜΙΣΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ, Αν πράγματι αυτό επιθυμείς την Παρουσία του Χριστού Θα ΒΡΕΘΕΙΣ.(Ιωαννης 17:24)

ΕΓΩ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ Σ`ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΑΝΟΙΓΩ . ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΩ
. Είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό και Αιώνια Ζωή με τον Χριστο ΧΑΡΙΖΕΙ.
Στον Παραδεισο θα μπει οποιος τον Χριστο  ΣΩΤΗΡΑ του ΔΕΧΤΕΙ.
Ο Κύριος Ιησούς Χριστός ΕΙΝΑΙ  ο ΕΠΙ ΓΗΣ ΘΕΟΣ. Και όποιος τον ΘΕΟ ΑΡΝΕΙΤΕ να ΔΕΧΤΕΙ στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ.

No comments:

Post a Comment