Popular Posts

Thursday 9 February 2012

Η ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ

Η ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ

Την ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ απο τον ΘΑΝΑΤΟ στη ΖΩΗ, απο το οχι απλως πηγαινω στην εκκλησια αλλα εχω τωρα ΖΩΝΤΑΝΗ με τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ και ΚΟΙΝΩΝΙΑ, δεν την λαμβανεις μετα ΘΑΝΑΤΟ αλλα εν Ζωη.

Η Μεταστροφη απο το αγνοω που μετα ΘΑΝΑΤΟ θα ΒΡΕΘΩ, στο ειμαι Απολυτως ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι ο ΚΥΡΙΟΣ μου ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Μ`ΑΦΗΣΕΙ και ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ (Εβραιους 13:5), και γνοριζω οτι Κανενα ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΜΑ δεν ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ποτε να με Χωρισει απο την Αγαπη του ΘΕΟΥ που ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ ΜΕΣΩ του Ιησου Χριστου του ΚΥΡΙΟΥ μου( Ρωμαιους 8:39), την ΑΠΟKTA ο αμαρτωλος οταν ΑΠANTHΣEI το καλεσμα του ΧΡΙΣΤΟΥ και την καρδια του ΑΝΟΙΞΕΙ και ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ.(Ιωαννης 1:12,Αποκαλυψης 3:20)

Φιλοι μου την ΣΥΧΓΧΩΡΕΣΗ ολων των αμαρτιων σου και το ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΑΡΩΝ που Χαριζει ο ΧΡΙΣΤΟΣ δηλαδη την Aναγεννηση δεν την ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ μετα ΘΑΝΑΤΟ αλλα ΕΝ ΖΩΗ. Μονο εν ΖΩΗ μπορεις στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΘΕΟΥ να ΜΠΕΙΣ και μονο εν ΖΩΗ απο ΟΛΕΣ σου τις Αμαρτιες ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΕΘΕΙΣ οταν τον  ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ  σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ, και απο απο το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ του ΒΑΠΤΙΣΤΕΙΣ.

Γιατι την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ κανενας ανθρωπος δεν μπορει να σου την ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ παρα μονο ο Χριστος  οταν το καλεσμα του απαντησεις «Να, στεκομαι στην Πορτα της Καρδιας σου και Χτυπω! Αν ακουσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την Πορτα ΘΑ ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι»(Αποκαλυψη 3:20)


Φιλε μου η ΣΩΤΗΡΙΑ σου, το καινουργιο σου ΠΑΡΩΝ δεν ειναι ΣΥΝΕΠΕΙΑ πραξεως και Λειτουργιας της εκκλησιας σου, αλλα του ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ της ΚΑΡΔΙΑΣ σου στον ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.( Αποκαλυψη 3:20)

ΘΑ Σ` ΑΓΑΠΗΣΩ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, Ειναι η Προσευχη που ΖΩΖΕΙ τον Αμαρτωλο.

Σου ευχομαι Χωρις επιφυλαξη το Καλεσμα του Χριστου να Απαντησεις και με Ευγνομωσυνη Κυριο και ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και εσυ απο ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ.

No comments:

Post a Comment