Popular Posts

Sunday 19 February 2012

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΩΤΙΚΉ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΝΕΙ Σ`ΟΠΟΙΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ.

Φίλοι μου όλοι ζούμε σε αβεβαιότητα κανένας δεν είναι σίγουρος για το αύριο.Κανείς δεν μπορει να είναι σίγουρος ούτε για την  αυριανή Υγεία του, ούτε για την Δουλειά του, ουτε για την οικονομία, ουτε κάνεις έχει την βεβαιότητα ότι αύριο θα επιστρέψει Σώος και Ασφαλής.

Αλλα  τα ΠΙΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ του ΚΥΡΙΟΥ ασχέτως της Αβεβαιότητος της Ζωης έχουν την ΣΙΓΟΥΡΙΑ μέσα τους οτι μέσα απο όλες τις ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ και τις ταραχές της ΖΩΗΣ ο ΘΕΟΣ ειναι μαζι τους και ΠΟΤΕ μονους τους ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ θα τους ΕΓΚΑΤΑΛΙΨΕΙ (Εβραιους 13:5) αλλά ο ίδιος θα ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ώστε τα ΠΑΝΤΑ  να συντελούν για το ΤΕΛΙΚΟ του ΚΑΛΟ. .(Ρωμαιους 8:28)
Φίλοι μου για όσους ΑΝΟΙΞΑΝ την καρδία τους και τον Χριστό  ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ και  ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ τους  ΔΕΧΤΗΚΑΝ η βεβαίωσης του ΘΕΟΥ ΙΣΧΥΕΙ οτι ΤΙΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ  ΧΩΡΙΣΕΙ απο την ΑΓΑΠΗ του, ούτε Θλιψη, ούτε ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΑ, ΟΥΤΕ ΔΙΩΓΜΟΣ, ουτε...κανένας Κινδυνος αλλά μέσα από ΟΛΑ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝΕ περισσότερο και απο ΝΙΚΗΤΕΣ μέσω του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ που τους ΑΓΑΠΗΣΕ.(Ρωμαιους  8:35-37)
Φίλε μου αν τον Ιησού Χριστό Σωτηρα και Κυριο σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ τότε θα είσαι βέβαιος οτι θα ξεπερνάς ΟΛΕΣ τις ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ και ΑΝΑΠΟΔΙΕΣ της ΖΩΗΣ και ακριβώς όπως ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΔΑΒΙΔ θα μπορείς και Συ μετά ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΟΣ να διαλαλεις :
« Η Φτώχεια και η Στερηση ΠΟΤΕ δε θα με βρούνε γιατι δικος μου ο ΒΟΣΚΟΣ ειναι ο ΚΥΡΙΟΣ μου. Σε πρασινους βοσκοτοπους Αυτος με ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ και με `φερε ν`ΑΝΑΠΥΤΩ στα ΔΡΟΣΕΡΑ ΝΕΡΑ του.Εκεινος εστης`ΟΡΘΙΑ και παλι την ΨΥΧΗ μου, και τη ΖΩΗ μου ΟΔΗΓΗΣΕ στον Δικαιο του ΝΟΜΟ. Το Αγιο του το Ονομα ας ειναι ΔΟΞΑΣΜΕΝΟ, Γιατι και αν περπατησς καποτε στο ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΦΑΡΑΓΓΙ που Φερνει προς τον ΘΑΝΑΤΟ, και παλι δΕν ΘΑ ΦΟΒΗΘΩ γιατι ΜΑΖΙ μου ΘΑ`σαι ΕΣΥ- κακο ΔΕΝ ΘΑ μου ΤΥΧΕΙ με Προστατευει  ο ΝΟΜΟΣ σου:Ραβδι σου μα και Γκλιτσα»(Ψαλμος 23:16

No comments:

Post a Comment