Popular Posts

Thursday 16 February 2012

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙ ΓΗΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Σ`ΑΥΤΟΝ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Ο Κυριος Ιησους Χριστος ειναι ο επι γη ΘΕΟΣ και αν σ` ΑΥΤΟΝ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙΣ στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ θα ΜΠΕΙΣ.
 Η  μηπως φιλε μου πιστευεις οτι στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ  θα ΜΠΕΙΣ αν ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΕΣΑΙ στον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ να ΥΠΟΤΑΧΘΕΙΣ.
Φιλε μου μην αγνοεις οτι το Ευγγελιο Βροντοφωναζει και λεει οτι ΜΟΝΟ «ΟΣΟΙ  ΔΕΧΤΗΚΑΝ < ΠΙΣΤΕΥΣΑΝ-ΥΠΟΤΑΧΘΗΚΑΝ-ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ > τον ΧΡΙΣΤΟ σ`αυτους ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να Γινουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ-  ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΞΑΝΑ οχι απο πρωτοβουλια και Ενεργεια και Μεσολαβηση ανθρωπου αλλλα απο τον ΘΕΟ»(Ιωαννης 1;12-13)
«ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ, ΣΩΣΕ ΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΩΣΕ  ΜΟΥ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ» Ειναι η προσευχη που ο Χριστος θα την ΑΠΑΝΤΗΣΕ και ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και ΚΟΙΝΩΝΙΑ μαζι του θα  ΧΑΡΙΣΕΙ στον αμαρτωλο που με ειλικρινια και μετανοια του το Ζητησει.
Φιλοι μου με την ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ καθε μελος του ΣΩΜΑΤΟΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΔΕΙ η ΕΛΛΑΔΑ μας ΚΑΛΗ ΩΡΑ και ΘΑ ΜΠΕΙ στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ.
Γιατι τα Πιστα Παιδια του ΚΥΡΙΟΥ ασχετως απο πια ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ προερχοντε και Πηγαινουν ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΜΑ το ΣΩΜΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ, και ΔΕΝ ειναι  ΕΠΙΤΡΕΠΤΟΝ οι ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΣΩΣΜΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ να ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ τα αλλα ΜΕΛΟΙ του ΣΩΜΑΤΟΣ του ΚΥΡΙΟΥ.
Και κανενα μελος του ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ δεν ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να ΠΕΙ  στο αλλο  μελος του ΣΩΜΑΤΟΣ του ΚΥΡΙΟΥ, ΔΕΝ ΑΝΟΙΚΕΙΣ στο ΣΩΜΑ,  ΔΕΝ Σ`ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ Σ`ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ (Α.Κορινθιους Α.12:21) Γιατι αυτο ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ στο ΣΩΜΑ Του ΧΡΙΣΤΟΥ , και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΛΟΓΙΑ οταν τα ΜΕΛΟΙ του ΣΩΜΑΤΟΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓΝΟΟΥΝ και ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ τα αλλα ΜΕΛΟΙ του ΣΩΜΑΤΟΣ.

No comments:

Post a Comment