Popular Posts

Saturday 12 November 2011

Η ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΠΗΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙ.

Αγαπητε μου Φιλε υπαρχουν μηπως καλυτερα νεα απο αυτα οτι ο Θεος μας ΑΓΑΠΗΣΕ τοσο πολυ που ΠΡΟΣΦΕΡΕ  το ΜΟΝΑΔΙΚΟ του Γιο για να ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ οποιος  ΠΙΣΤΕΨΕΙ σ’ αυτον, αλλα ΝΑ ΑΠΟΧΤΗΣΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.(Ιωαννης 3;16), και οτι με Πιστη  ΧΩΡΙΣ εργα του Νομου ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ο ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝ στον Χριστο αμαρτωλος (Ρωμαιους 3:23-28)
Φιλε μου το Ευαγγελιο σε βεβαιωνει οτι ο Ιησους Χριστος ειναι η ΠΗΓΗ της ΖΩΗΣ (Ιωαννης 1:4) και ο ΚΑΘΕΝΑΣ που ΠΡΟΣΒΛΕΠΕΙ (εχει βαλει ΟΛΗ την ΕΛΠΙΔΑ του στον ΧΡΙΣΤΟ) στον Γιο και ΠΙΣΤΕΥΕΙ (με την καρδια του) σ’ αυτον θα ΕΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.(ιωαννης 3:36,6:40)
Φιλε μου ο επι γης Θεος Πανταχου Παρων Ιησους Χριστο ειπε « τα ΔΙΚΑ μου Προβατα  ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ την φωνη μου κι ΕΓΩ τα γνωριζω, και αυτα με ΑΚΟΛΟΘΟΥΝΕ . Κι ΕΓΩ ΠΑΡΕΧΩ σ’ αυτα ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και με ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ»(Ιωαννης 10;27)
Και η ερωτησης που Θετει σ’ εσενα σημερα ο Ιησους Χριστος ειναι γιατι ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ; Αφου στα Προβατα του στα Δικα του ΠΙΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Εκεινος  ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ !!!
Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ Αιτια Αδελφε/η μου  που καποιος η καποια ΔΕΝ ΕΧΕΙ ακομα ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ειναι επειδη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ του ΠΡΟΒΑΤΟ, επειδη ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΕ με ολη την καρδια του/ης, και ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΕ  Κυριο και Σωτηρα του/ης  να τον ΔΕΧΤΕΙ.
Φιλε μου τα Πιστα Παιδια του ΚΥΡΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ.(Ιωαννης 10:27) και αν και εσυ επιθυμεις στην Ευλογια του Θεου ΝΑ ΜΠΕΙΣ και να ΕΧΕΙΣ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΑΝΟΙΞΕ ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΤΑΓΜΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ,  Ζυτησε του συγχωρεση που τοσα χρονια τον ΑΓΝΟΥΣΕ και μακρια του Ζουσες,και ΖΗΤΗΣΕ του να ερθει στην ΚΑΡΔΙΑ σου να μεινει μαζι σου ολες τις ΗΜΕΡΕΣ της Ζωης σου, και στην Ευλογια του ΘΑ ΜΠΕΙΣ και ποτε δεν ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ.
Κυριε  Ιησου Χριστε σ’ εσενα ΠΑΡΑΔΙΔΟΜΑΙ με ΟΛΗ την ΚΑΡΔΙΑ μου ΕΛΑ και  Ζησε μαζι μου ολες τις ημερες της Ζωης μου, ειναι η προσευχη που Σωζει τον αμαρτωλο και Αιωνια Ζωη Χαριζει με τον Χριστο.   

No comments:

Post a Comment