Popular Posts

Sunday 6 March 2011

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΘΕΕ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ Σ’ΑΓΑΠΗΣΩ ΚΑΙ ΜΕΣΕΝΑ ΝΑ ΖΗΣΩ

by Stelios Fellas on Saturday, 05 March 2011 at 08:32


ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΘΕΕ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ Σ’ ΑΓΑΠΗΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΝΑ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ MAZI ΣΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΖΗΣΩ.
Αυτη η προσευχη σε ΣΩΖΕΙ εαν με το Χριστο ΘΕΛΕΙΣ να ΖΕΙΣ, και μ’ολη σου την καρδια το ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.
Αλλα εαν γι’ αυτον ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ ακομα και εαν ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΣ, ωφελεια ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΣ, ουτε στην Ευλογια του Πατρος θα ΜΠΕΙΣ, γιατι ο Θεος κοιταζει πιο βαθεια, Δεν κοιταζει τι λενε τα χειλοι σου Αλλα τι λεει η καρδια σου.
Η ΑΡΝΗΣΙΣ του καθενος Ν’ΑΝΟΙΞΕΙ  την καρδια του στο καλεσμα ΑΓΑΠΗΣ του Χριστου.(Αποκαλυψη 3:20), μεταφραζεται : 'ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ Σ’ΑΓΑΠΩ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ¨


«Κυριε Ιησου Χριστε ΔΩΣΕ τους να καταλαβουν οτι τους ΑΓΑΠΑΣ ΠΟΛΥ, και οτι αυτο που ΕΛΠΙΖΕΙΣ και ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ειναι στην ΑΓΑΠΗ σου Ν ’ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ. Γιατι στην Ευλογια σου και στην Ευλογια του Πατρος ΘΑ ΜΠΟΥΝ οταν  ΘΑ ΠΑΨΟΥΝ σε αποσταση ΝΑ σε ΚΡΑΤΟΥΝ αλλα με ολη την  καρδια τους   ΣΕ  ΚΑΛΩΔΕΧΤΟΥΝ  επειδη ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ  μαζι σου ολες τις ημερες της ΖΩΗΣ τους ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ.»

 Προσευχομαι στο Ονομα του Πατρος, του Γιου, και Του Αγιου Πνευματος.Αμην.

No comments:

Post a Comment