Popular Posts

Sunday 6 March 2011

ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΑΝ Σ’ΑΥΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ.

ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΑΝ Σ’ΑΥΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ.

by Stelios Fellas on Sunday, 06 March 2011 at 08:35
Your changes have been saved.


ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ Ο ΙΩΑΝΗΣ Ο Θεολογος μας λεει στο πρωτο κεφαλαιο του Ευαγγελιου, οτι Παιδι ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, ΟΥΤΕ απο πρωτοβουλια η μεσολαβηση αλλου ανθρωπου, αλλα ΜΟΝΟ απο τον ΘΕΟ.(Ιωαννης 1:13)


Κυριε Ιησου Χριστε μου Σωτηρα μου ΘΕΕ μου, σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την ΣΩΤΗΡΙΑ μου, για το καινουργιο μου ΠΑΡΟΝ, για την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ μου που μου ΧΑΡΙΣΕΣ και την ΜΕΤΑΜΡΦΩΣΗ που η ΧΑΡΗ σου μου εξασφαλιζει, ειναι η καθημερινη προσευχη που πηγαζει απο την καρδια κεθε  ΣΩΣΜΕΝΟΥ ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟΥ ΠΙΣΤΟΥ  παιδιου του ΚΥΡΙΟΥ.



Γιατι το καινουργιο ΠΑΡΟΝ  που ο ΧΡΙΣΤΟΣ  χαριζει ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ τον αμαρτωλο απο τα βαροι της αμαρτιας και απο την ενοχη, απο την αμφιβολια για τον τελικο του προορισμο, και του χαριζει την ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ της ΑΙΩΝΟΙΟΥ ΖΩΗΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ και καθε αλλης επουρανιας Ευλογιας.

Το αναγεννημενο Παιδι του κυριου, δεν λεει ψεμματα, δεν κατακρινει, ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΕΙ την πλανη, αλλα συμπονα και αγαπα τον πλανομενο αμαρτωλο, γιατι πλανομενος και τυφλος αμαρτωλος ηταν ο ιδιος πριν τον ΧΡΙΣΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ τον ΔΕΧΘΕΙ.


Οπως η εμφανισης δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την ΣΩΤΗΡΙΑ, ετσι το ιδιο και η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ δεν εχει καμια σχεση με την ΣΩΤΗΡΙΑ. Γιατι η ΣΩΤΗΡΙΑ ειναι το ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ σε καθε αμαρτωλο που τον Ιησου Χριστο πρωσοπικο  ΣΩΤΗΡΑ του ΔΕΧΘΕΙ και απο αυτον ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ.(Ιωαννης 1:12), και δεν ειναι Συνεπεια της Ατομικης μας Πρωτοβουλιας ουτε της Μεσολαβησης καποιου αλλου Ανθρωπου.


Ο Λογος του Θεου βεβαιωνει οτι ο Ιησους Χριστος ηρθε στους δικους του και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ. Σε οσους ομως ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΑΝ σ’ Αυτους ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γινουν παιδια ΘΕΟΥ (κανεις εκτος του ΣΩΤΗΡΑ ΘΕΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ δεν μπορει να σου δωσει το βασιλικο ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γινεις ΠΑΙΔΙ ΘΕΟΥ), Σ’ εκεινους που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΝ, που πιστευσαν στ’ονομα του (οτι ειναι ο ΜΟΝΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ-.πραξεις 4:12), και που ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΟΥΤΕ ΑΠΟ την δικη τους πρωτοβουλια, Ουτε απο αλλου ανθρωπου Θεληση ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΣΑΝ ΞΑΝΑ, ΑΠΟ ΤΙΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ.(Ιωαννης 1:12-13)

No comments:

Post a Comment