Popular Posts

Friday 18 November 2011

Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΤΩΜΑΤΙΚΗ αλλα ειναι το ΔΩΡΟ του θεου για τον καθενα που τον Ιησου ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ του ΔΕΧΤΕΙ.

by Stelios Fellas on Monday, 14 November 2011 at 22:08
Για μας απο την δικη μας οπτικη Γωνια ισως φενεται συμπτωματικη αλλα απο την Πλευρα του Θεου πριν την ΔΙΜΙΟΥΡΓΙΑ του κοσμου ο θεος ΠΡΟΕΓΝΩΣΕ  ποιοι ανεπιφυλακτα Θα ανοιγαν την καρδια τους στον Γιο του  και κυριο και ΣΩΤΗΡΑ τους θα τον ΔΕΧΟΝΤΟΥΣΑΝ.(ρωμαιους 8:29)
«Και αυτους που ΚΑΛΕΣΕ ΣΥΜΦΩΝΑ με την ΠΡΟΘΕΣΗ του  ( για να τους χαρισει την βασιλεια) αυτους και  ΓΝΩΡΙΣΕ απο Πριν (ΠΡΟΕΓΝΩ) πως ΘΑ ΣΩΘΟΥΝ ( πως  θα ΑΝΟΙΓΑΝ την ΚΑΡΔΙΑ τους στον Γιο του τον Αγαπητο), και αυτους και ΠΡΟΟΡΙΣΕ να ΛΑΒΟΥΝ την Μορφη της Εικονας ( να μοιασουν στην συμπεριφορα ) του Γιου του, ετσι ωστε αυτος ο ΧΡΙΣΤΟΣ να ειναι ο ΠΡΩΤΟΣ αναμεσα σε πολλα αδελφια. Κι  αυτους που ΠΡΟΟΡΙΣΕ , αυτους και ΕΚΑΛΕΣΕ . Και αυτους που καλεσε, αυτους ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΕ. Κι’ αυτους που ΔΙΚΑΙΩΣΕ αυτους και Δοξασε».(ρωμαιους 8:29-30)
Ο Θεος που ΘΕΛΕΙ –με ολη του την καρδια – να ΣΩΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.(Α.ΤΙΜΟΘΕΟΥ 2:3) ΠΡΙΝ απο  ΤΗΝ ΔΙΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΗΞΕΡΕ ΠΟΙΟΙ  ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΝ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ.(Ρωμαιους 8;29)  γι’ αυτο τον λογο ο ΧΡΙΣΤΟΣ ειπε « Οτι Μου ΔΙΝΕΙ ο Πατερας σε μενα ΘΑ ΕΡΘΕΙ (και εδω αναφερεται σε αμαρτωλους) και αυτον που ΕΡΧΕΤΑΙ σε μενα, αυτον ΟΧΙ δε θα τον αποδιοξω ... και το ΘΕΛΗΜΑ του ειναι τουτο ο καθενας που ΠΡΟΣΒΛΕΠΕΙ στον Γιο και ΠΙΣΤΕΥΕΙ σ’ αυτον να εχει ΖΩΗ αιωνια. Κι ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΣΩ την ΕΣΧΑΤΗ ημερα»(ιωαννης 6:37-40)
Η Αιωνια Ζωη μαζι με τον ΧΡΙΣΤΟ ειναι το ΔΩΡΟ του Χριστου στον καθενα που ανεπιφυλακτα τον Εμπιστευτει και  Κυριο και Σωτηρα του τον ΔΕΧΤΕΙ. Το καθε ΠΙΣΤΟ παιδι του ΚΥΡΙΟΥ θα ΖΗΣΕΙ ΑΙΩΝΙΑ στην ΠΑΡΟΥΣΙΑ του αυτο ειναι πολυ φυσιολογικο οτι τα Προβατα του ο Καλος ΠΟΙΜΕΝΑΣ Χριστος ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΙ και ΠΟΤΕ δε ΘΑ τα ΕΞΚΑΤΑΛΙΨΕΙ (Εβραιους 13:5) , αλλα θα ΜΠΑΙΝΟΥΝ και Θα ΒΓΑΙΝΟΥ και βρισκουν βοσκη (ιωαννης 9;9) και με κανενα τροπο ΔΕ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ>(ιωαννης 10:28)
Αγαπημενε μου φιλε που εχεις απολυτο αναγκη της ΣΩΤΗΡΙΑΣ τα πιστα παιδια  του τα (προβατα τα δικα του ) θα ειναι παντα μαζι του και μετα Θαντον μαζι του στην ευλογημενη παρουσια του. Προσευχηθηκε και ειπε  για να το ακουσομε εμεις « Πατερα , αυτους Που ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ, θελω, οπου ειμαι Εγω να ειναι και αυτοι ΜΑΖΙ ΜΟΥ, για να ΒΛΕΠΟΥΝ τη ΔΟΞΑ τη δικη μου. Την οποια εσυ μου εδωσες γιατι με Αγαπησες προτου Διμιουργηθει ο κοσμος» (Ιωαννης 17:24)
Αγαπητε μου αδελφε το ανοιγμα η Οχι της καρδιας σου στον ΧΡΙΣΤΟ  και ΤΙΠΟΤΕ αλλο ειναι αυτο που θα καθορισει την ΑΙΩΝΙΑ σου Διαμονη αν θα εισαι μετα Θανατον στη ΠΑΡΟΥΣΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ να ΖΕΙΣ στην ΔΟΞΑ της ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗΣ παρουσιας του η στην συχαμερη απαισια καταμαυρη τοποθεσια φωτιας και αιωνιου Δυστυχιας

No comments:

Post a Comment