Popular Posts

Saturday 12 November 2011

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ Ν’ ΑΣΠΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ.

by Stelios Fellas on Monday, 31 October 2011 at 09:43

Πολλοι ησαν αυτοι που ακολουθουσαν τον Χριστο αλλα οταν τους ειπε οτι επρεπε να φανε την Σαρκα του και να πιουνε το αιμα του δυσανασχετουσαν γιατι δεν ειχαν καταλαβει οτι αναφεροταν στο Πνευμα « Το Πνευμα ειναι εκεινο που ΔΙΝΕΙ τη ΖΩΗ η ...σαρκα ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ σε τιποτε.Αυτα που σας λεω εγω ειναι Πνευμα και ΖΩΗ» (Ιωαννης 6:68)

Αγαπημενα μου αδελφια τα λογια του Χριστου ειναι αυτα που φωτιζουν τον δρομο της ΣΩΤΗΡΙΑΣ και η Επιστροφη μας στον ΧΡΙΣΤΟ καρδια ΨΥΧΗ και ΣΩΜΑΤΙ ειναι αυτη που μας Εξασφαλιζει την Αιωνια ΖΩΗ γι’αυτο ας ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ στον Χριστο ας του Ζητησουμε του απο ολες μας τις αμαρτιες να μας συγχωρεσει και την Παρουσια του για παντα να μας χαρισει, και στην Ευλογια του ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ, και για παντα θα ΣΩΘΟΥΜΕ.
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Ειναι η προσευχη που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλο.
ΧΡΙΣΤΕ μου Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που θα με ΑΠΑΛΑΞΕΙΣ απο καθε επιθυμια που ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη ΖΩΗ μου ειναι η προσευχη που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλο.
Κυριε Ιησου Χριστε μου ΧΑΡΙΣΕ μου μια ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΓΑΠΗΣ να κανω το ΔΙΚΟ σου Θελημα παρα το ΔΙΚΟ μου ειναι η Προσευχη που Σωζει τον αμαρτωλο.

No comments:

Post a Comment