Popular Posts

Saturday 12 November 2011

Κυριε Ιησου Χριστε ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΣΕ ΣΩΖΕΙ.

Κυριε Ιησου Χριστε ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΣΕ ΣΩΖΕΙ.

by Stelios Fellas on Tuesday, 01 November 2011 at 07:23
Οτι και να κανεις στην ζωη και σ’ οποιον και να αποτανθεις στην Βασιλεια του Θεου ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ αν απο το Αγιο Πνευμα δεν ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ (Ιωαννης1:13,3:3), αν δεν ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ απο Αφθαρτο σπερμα του Θεου(Α.Πετρου 1:23) δηλαδη απο το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ που ουτε Ιερεας, ουτε Ποιμενας, ουτε Λειτουργεια , ουτε Εκκλησια με  αποστολικη διαδοχη ουτε Μιστυρια  ουτε αγγελοι ουτε καμια υπαρξη στον Ουρανο Πανω η στη γη εκτος του Ιησου Χριστου μπορει να σου ΔΩΣΕΙ.
Ο Χριστος ειναι Αυτος που Συγχωρεση δινει στον καθε μετανοιωμενο αμαρτωλο που Επιστρεφει σ’ αυτον και την Ζωη του και ολο του το ΕΙΝΑΙ σ’ αυτον Παραδινει, και κανεις αλλος ΣΩΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ.
Το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ειναι αυτο που *Φλερταιρνει* τον αμαρτωλο που κεντριζει το ενδιαφερον του για τον Χριστο και που μιλαει βαθεια στο Πνευμα και στην καρδια του για την ΘΕΟΤΗΤΑ του και το ΜΕΓΑΛΕΙΟ του Χριστου για το ΕΛΕΟΣ και ΧΑΡΗ του Χριστου, και που τον καλει στον ΧΡΙΣΤΟ να παραδωθει και τον Χριστο να ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ ωστε στην Αιωνια Ζωη να ΜΠΕΙ.
Και η ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ αμαρτια ειναι μονο ΜΙΑ η ΠΡΟΣΒΟΛΗ του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ που *Φλερταιρνει* τον αμαρτωλο και τον καλει τον ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ του να ΔΕΧΤΕΙ και αυτος την ΦΩΝΗ του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΝΟΕΙ και τα λογια του ιδιου του Αγιου ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ τα ΔΥΣΠΥΣΤΕΙ και την  ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΕΡΙΦΡΩΝΕΙ (Εβραιους 10:29).
« Φανταζεστε ποσο χειροτερη θα ειναι η ΤΙΜΩΡΙΑ την οποια ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙ εκεινος που ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΕ το Γιο του ΘΕΟΥ  και ΘΕΩΡΗΣΕ ομοιο με το αιμα ανθρωπων το αιμα της Διαθηκης με το οποιο αγιαστηκε, και ΦΕΡΘΗΚΕ ετσι ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ στοΠΝΕΥΜΑ της ΧΑΡΗΣ»(εβραιους 10:29)
Γιατι η καρδια εκεινου του αμαρτωλου ειναι σαν την Γη που ενω ΔΕΧΤΗΚΕ την Ευλογια του Θεου- το Ποτισμα του Αγιου πνευματος – που πληροφωρηθηκε και ΦΩΤΙΣΤΗΚΕ για την Αληθεια  απο το Ιδιο το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ , που ΓΕΥΤΗΚΕ καρδιακα –Πνευματικα το Μηνυμα της Αληθειας  απεριψε την Προσφορα του Χριστου, τοτε  αυτη η ΚΑΡΔΙΑ  δεν ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΝΑ ΕΠΙΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΠΑΝΩ ΤΗς ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ, οπως η γη που εβγαλε αγγαθια και τριβολια παρολο που ελαβε την ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΒΡΟΧΗ.(Εβραιυς 6:4-8)
Γι ‘ αυτο Αγαπητε Αδελφε που το Αγιο Πνευμα τωρα και τοσο καιρο σε *Φλερταιρνει*  που σε καλει τον  Χριστο ανεπιφυλακτα να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και απο αυτον και μονο να ΕΞAΡΤΗΘΕΙΣ επεστρεψε οσο ειναι ακομα καιρος στον Χριστο πριν για παντα αποκλισθεις . Σημερα  στον Χριστο παραδωσου  και Σημερα προσευχησου στον Χριστο και πες του « Κυριε συγχωρεσε με τον αμαρτωλο, Ελα στην ΖΩΗ μου και ΖΗΣΕ μαζι μου ολες τις ημερες της Ζωης μου, και σε ολα παντοτε  Ας γινει το θελημα σου ΧΡΙΣΤΕ μου και οχι το δικο μου.»

No comments:

Post a Comment