Popular Posts

Thursday 20 September 2012

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΨΩ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΟΥ ;

Φιλε μου ο Χριστος σε καλει Σωτηρια να σου Δωσει και Αιωνια Ζωη αλλα αν εσυ συνεχισεις να απορριπτεις την προσφορα Σωτηριας  του και το καλεσμα του να το ΑΓΝΟΕΙΣ  τοτε και εσυ οπως οι πεντε ανοητες παρθενες απο την Ευλογια του για παντα θα ΑΠΟΚΛΙΣΤΕΙΣ και στον ΑΔΗ θα ΧΑΘΕΙΣ.  

Φιλε μου παψε να αποριπτεις την προσφορα Σωτηριας του Χριστου γιατι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ την Ωρα που η πορτα της ΣΩΤΗΡΙΑΣ θα κλισει και αμετακλητα απο την ενδοξη Παρουσια του θα ΑΠΟΚΛΙΣΤΕΙΣ !


Τι ειναι κριμα; 
Κρίμα φιλε μου ειναι να ζήσεις ολη σου τη Ζωή *χριστιανός* και στον παράδεισο να μην μπεις γιατι ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΕΣ τον Χριστό Κυριο και Σωτηρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ. 
«Ο Χριστος στους δικους του ΗΡΘΕ και 
αυτοι ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ.< δηλαδη αδιαφόρησαν στο κάλεσμα του να απαντήσουν-Δυσταξαν να τον εμπιστευτούν και Κυριο και Σωτηρα τους να τον ΔΕΧΤΟΥΝ>Σ Όσους ομως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ -τον εμπιστευτηκαν- σ'αυτούς ΕΔΩΣΕ το προνόμιο να γινουν Παιδια θεο. Να γεννηθούν Ξανα Οχι απο ανθρώπινη θέληση ,η απο σαρκική μείξη, άλλα απο τον ΘΕΟ»(Ιωάννης 1:12-13)

Φιλε μου κρίμα ειναι μετα τον θανατο μακριά απο τον Χριστο να καταλήξεις επειδή το κάλεσμα Σωτηρίας του αγνουσες και ΑΡΝΙΩΣΟΥΝ τον Χριστό Κυριο και προσωπικό σου Σωτήρα να τον δεχτεις !!

Φιλε το Ευαγγέλιο λεγει οτι δεν μπορούμε να φανταστούμε ποσο απαίσια θα ειναι η τιμωρία την οποια θα υποστεί εκείνος που ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΕ το γιο του Θεού... και φέρθηκε ετσι προσβλητικά στο Πνεύμα της Χάρης (Εβραίους 10:29)

Φιλε μου το Αγιο πνεύμα σου λέγει «Μην αφήσεις να μεινει αναπάντητη η ΧΑΡΗΣ του Θεου. Γιατι ο θεος σε βεβαιώνει και σου λεγει...ΤΩΡΑ ειναι ο καιρος που ειναι ΑΝΟΙΧΤΗ η ΠΟΡΤΑ (της Σωτηρίας) Τωρα ειναι η ημερα που προσφέρεται η ΣΩΤΗΡΙΑ".(β.Κορίνθιους 6:2)

Φιλε μην περιφρονείς την μακροθυμία του θεου προς εσένα γιατι σε Ώρα που δεν γνωρίζεις θα κλείσει η ΠΟΡΤΑ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ , και καμια μετάνοια πια δεν θα ωφελεί !

'ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΣΟΥ ΖΕΙΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΟΥ ΑΓΝΟΟΥΣΑ , ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ με ΑΠΟ ΟΛΕΣ μου ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑ ΚΑΙ ΖΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ Ειναι η προσευχή που αν εκφράζει την καρδία σου ο Χριστός θα απαντήσει και ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και ΣΩΤΗΡΙΑ θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ !

No comments:

Post a Comment