Popular Posts

Monday 17 September 2012

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕΙΟΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΑΘΕΡΗ.



φιλε μου διανοηθηκες ποτε οτι ο Χριστος που σ'Αγαπα υπερβολικα ειναι αιχμαλωτος στην Ζωη σου και αδυνατει με τις Ευλογιες του να σε κατακλυσει επειδη αρνεισαι την Αυτανεξαρτησια σου να απαρνηθεις και επιμενεις να κανεις το θελημα σου και οχι το δικο του ;
Φιλε μου το ευαγγελιο μας βεβαιωνει οτι ο ΘΕΟΣ εχει εναν Φθονο μια καλη Ζηλεια για μας <«ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΑΝΤΙΖΗΛΟΥΣ .Το ΟΝΟΜΑ μου ειναι " Θεος που ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΠΟΚΛΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ'»(δευτερονομιο 34:14) και λυπαται πολυ οταν χαραμιζουμε τα χρονια μας εκπληρονοντας τις ανεπιτρπεπτες και βλαβερες για την ψυχη αμαρτιες μας .

...
Φιλοι στην ευλογια του θεου μπενουμε μονο μεσα απο τον ΣΤΕΝΟ δρομο της ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΕΩ Σ του εγω μας, οταν το εγω μας εκθρωνισουμε και τον ΧΡΙΣΤΟ καλοσορισουμε στην καρδια μας Κυριο μας και θεος μας, και αρχισουμε να υπακουμε την φωνη του αγιου του πνευματος, και ΠΑΨΟΥΜΕ να κανουνε αυτα που μας γουσταρουν !

Η καταπλικτικη ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΗ αγαπη του Χριστου φιλε μου δεν θα φερει κανενα αποτελεσμα στην Ζωη μας αν πρωτον τον Χριστο Σωτηρα και κυριο μας δεν τον δεχτουμε και δευτερον αν δεν του ΔΟΣΟΥΜΕ τα οινια, το τιμονι της Ζωης μας.

Στο μετρο που στον Χριστο θα παραδοθεις θα ευλογηθεις, και στο μετρο που θα αρνιθουμε το θελημα του να ασπαστουμε χανουμε απο τις ευλογιες του.

Η αγαπη του Χριστου δεν παραβειαζει ποτε την θεληση μας και στο μετρο που στην θεληση του ΥΠΟΤΑΧΘΟΥΜΕ θα ευλογηθουμε. Βασικα σημερα τα ΠΙΣΤΑ του παιδια εχουμε την ιδια απεριοριστο σταθερη Αγαπη που ειχαν και οι αποστολοι αλλα μονο στο μετρο που θα απαρνηθουμε τον εαυτο μας θα καρποφορησουμε και θα μπουμε σ'@λες τις ευλογιες που εχει για μας.

Οσο πιο μικροι για χαρη του Χριστου γινουμε τοσο πιο πολυ θα μας χρησημοποιησει και με την δικη του δυναμη θα μας προικησει.
Στο μετρο που θα ΕΞΑΡΤΗΘΟΥΜΕ απο τον ΧΡΙΣΤΟ, απο τον χρσιτο θα ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ και θα φερουμε καρπο πολυ !

No comments:

Post a Comment