Popular Posts

Sunday 16 September 2012

Ο ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΖΗΣΕΙ.


"H AΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ ΜΕΝΕΙ ΑΥΤΗ
Γιατί οι πιο πολλοί τον αγνοούν και Σωτηρα  ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να τον ΔΕΧΤΟΥΝ,
Εγώ όμως Χριστίνα έχω μια, του θεου την ευλογία,
Γι' αυτό και εγώ θα τον Υμνώ, και πάντα θα τον Δοξολογώ!"

Φίλοι μου ποια ειναι η διαφορά μεταξύ εκείνων που βαζουν την ελπιδα τους  στους Άγιους  (τους εν Χριστο αδελφους μας) και εκείνους που βαζουν την ΕΛΠΙΔΑ τους στον ίδιο τον Χριστο ;

Η διάφορα ειναι απέραντη  και δεν μετριέται μπορούμε ομως να την παρομοιάσουμε  με την Πίστη εκείνων που που αγνόησαν τα Λογια του Χριστου και έχτισαν το σπίτι τους στην άμμο, και εκείνους που ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ τα ΛΟΓΙΑ του Χρίστου και ΘΕΜΕΛΕΙΩΣΑΝ την ΕΛΠΙΔΑ τους στον Χριστό τον Βράχο και την Πηγή  της Αιωνίου ζωης, που  δημιούργησε τους Ουρανούς, τους αστερισμούς το Συμπαν και που ειπε ΓΕΝΝΗΘΕΙΤΩ Φως και έγινε το Φως  και που είπε στον Φίλιππο « τοσο καιρο ΕΙΜΑΙ μαζι σας Φιλιππε και ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΣ ; Οποιος  εχει δει έμενα , εχει ΔΕΙ τον Πατερα»(Ιωανης 14:8)

Φίλοι μου Χριστίνα ειναι η μεγάλη μου κόρη που απο το 1987  εως σήμερα τυραννιέται με σχιζοφρένεια και που μ'ευλόγησε ο επι γης θεος Ιησους Χριστός πριν είκοσι δυο χρόνια με την χαρμόσυνο ΒΕΒΑΙΩΣΗ , ΥΠΟΣΧΕΣΗ οτι μια μέρα θα την κάνει ΤΕΛΕΙΩΣ καλα, οτι θα την ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ απο την ΤΥΡΑΝΙΚΗ σχιζοφρένεια και θα την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ απο την δαιμονική καταπίεση.
Πως τα λογια του αξιόπιστου Σωτηρα μου του Χριστου να αμφισβητήσω;
Πως και  γιατι να απιστησω και να τρέξω ΚΟΥΦΙΑ πορτα να χτυπήσω, και απο άλλους βοήθεια να ζητήσω αφου εχω την ΥΠΟΣΧΕΣΗ, του επι Γης Πανταχού Παρών Θεου Κυριου Ιησού Χριστού  ;

 Φίλοι μου ο Χριστός και ΟΧΙ εγω είπε οτι μερικοί θα χτίσουν την ΕΛΠΙΔΑ <το σπίτι τους, την Ζωή τους> στην άμμο, και άλλοι στον  Βραχο της Ζωης, αλλα μονο οσοι Ζησουν την Ζωη τους ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΟΙ στα λόγια του Χριστού αυτοί ΔΕΝ θα ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΟΥΝ και το  οικοδόμημα της Ζωης τους  με πάταγο δεν θα πέσει,(Ματθαιος 7:24-27) αλλα θα ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ (Ρωμαίους:3,23 5:1) και στην Αιωνια ζωη θα μπουν και αν τους  εδωσε ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ-ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ  γι'αυτη την ζωη όλες θα ΕΚΠΛΗΡΩΘΟΥΝ και το όνομα του θα Δοξολογουν !!!
 
Φιλε εσυ που ακομα αμφισβητεις τα λόγια του Χριστου, σου εύχομαι να επιρρίψεις, να βάλεις κάθε σου Φορτίο και έγνοια  στον Χριστο που σ'αγάπα και σε καλεί  Αναπαυση να σου Δώσει και που μπορει καθε τυραννισμένο αμαρτωλό να Σώσει, και κάθε αιχμάλωτο να Ελευθερώσει και Αιώνια Ζωή μαζι του να σου ΔΩΣΕΙ !!!


Φίλε μου σε ποια Εκκλησία θέλεις να εισαι  σ'εκείνη που ΠΙΣΤΕΥΕΙ στον Χριστό και ΕΛΠΙΖΕΙ στον Χριστό , η εκείνη που ΠΙΣΤΕΥΕΙ στο Χριστό αλλα ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΕΙ στον Χριστο ;

Γιατι για να μπεις στον Παράδεισο δεν πρέπει μονο να  πιστεύεις στον Χριστο αλλα πρέπει και να ΕΛΠΙΖΕΙΣ σ΄Αυτον, πρεπει καρδιακά να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ !
Πρεπει ο Χριστος να ειναι προσωπικός Κύριος και Σωτηρα σου, και σε ρωτάω ειναι ο Χριστός Σωτηρας και Κυριος της Ζωης σου ;

Εκεινος που Πιστεύει στον Χριστο και ΕΛΠΙΖΕΙ στον Χριστο στον παράδεισο θα μπει, εκείνος ομως που Πιστευει στον Χριστό αλλα  ΕΛΠΙΖΕΙ στους Αγιους και Οχι στον Χριστο για την Σωτηρια του στον παράδεισο ΔΕΝ θα Μπει, γιατι στην βασιλεια του ΘΕΟΥ θα μπουν ΜΟΝΟ οσοι ΠΡΟΣΒΛΕΠΟΥΝ στον Χριστό (Ιωάννης 6:40) δηλαδή εκεινοι που Πιστευουν και ΕΛΠΙΖΟΥΝ σ' αυτόν «Ο καθενας που ΠΡΟΣΒΛΕΠΕΙ -πιστευει και Ελπιζει- στον Γιο και ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ αυτον, θα εχει Αιωνια ζωη. Κι'αυτον θα τον Αναστησω την τελευταια ημερα»(Ιωαννης 6:40), και Οχι αυτοι  που ΔΕΝ τον εχουν ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ !

Σ'ΑΓΑΠΩ ΚΥΡΙΕ και ΠΙΣΤΕΥΩ και Ελπίζω σ'ΕΣΕΝΑ ειναι η προσευχή που αν είναι ειλικρινής Σώζει τον αμαρτωλό  που τον Χριστό ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ, και δια της προσευχής στον Χριστό αφιερωθεί !

No comments:

Post a Comment