Popular Posts

Wednesday 19 September 2012

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.

Φιλοι εχετε αντιληφθεί οτι ο Χριστος στα τρια χρονια της διακονίας τονιζε συνεχεια στους ταλαιπορους αμαρτωλους να ΕΡΘΟΥΝ  στον ιδιο για  να ΣΩΘΟΥΝ να λαβουν Αναπαυση (Ματθαιος 11:28) και να γιατρευτουν.Δεν τους εστειλνε ουτε στη
ν μητερα του ουτε στους Αποστολους αλλα τους καλούσε στον ιδιο να έρθουν (Ματθαιος 11:28) με ολη τους την καρδια να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ (Ιωαννης3:16,36,4:10,13,5:24,6:24,35,40,47,51,7:37 ,8:51 ,10:9,27-29,11:25) και για παντα να ΣΩΘΟΥΝ !

«Σας βεβαιωνω πως πραγματι , οποιος Ακουει τον λογο μου και ΠΙΣΤΕΥΕΙ (με την ολη την καρδια του και οχι απλως γνωση) Σ εκείνον που με εστειλε , εχει ΑΙΩΝΙΑ Ζωη και ΔΕΝ προκειται να Κριθει.Αλλα εχει μεταβεί απο τον θανατο στη Ζωη»(Ιωαννης 5:24) 
«Εγω ειμαι το Ψωμι της Ζωης. Οποιος ΕΡΘΕΙ σε ΜΕΝΑ , ποτε δεν θα πεινασει, και οποιος ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε ΜΕΝΑ , δεν θα δειψασει ποτε»(ιωαννης 6:35
«Ο καθενας που προσβλεπει (πιστευει και Ελπιζει) στον Γιο και τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ , να εχει Ζωη Αιωνια. Κι αυτον θα τον αναστησω την εσχατη ημερα»(Ιωάννης 6:40)
 

«Αν διψαει καποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σε ΜΕΝΑ και να πινει.Οπως το λεγει η γραφη , ποταμια ζωντανού νερου θα Ξεχυθούν απο εκεινον που Πιστευει ΣΕ ΜΕΝΑ» (Ιωαννης 7:37) 

«Η αληθεια ειναι και σας το τονιζω, πως αν κανεις τηρησει τον λογο τον ΔΙΚΟ ΜΟΥ, αυτος , οχι δεν θα γευτει θανατο ποτε του» (Ιωαννης 8:51)
«Εγω ειμαι η ΠΟΡΤΑ των Προβατων..Αν κανεις προσφυγει ΣΕ ΜΕΝΑ ως εισοδο , θα ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαινει και θα βγαινει και θα βρισκει βοσκη» (Ιωαννης 10:9)  



«Εγω ειμαι η Αναστασης και η Ζωη. Οποιος πιστεύει ΣΕ ΜΕΝΑ, κι αν πεθάνει θα ζησει. Κι οποιος ζει και πιστεύει ΣΕ ΜΕΝΑ , αυτος οχι , δεν θα πεθάνει Ποτε» (Ιωαννης 11:25) 

Φιλοι τα τέσσερα Ευαγγέλια και οι επιστολές αυτο τονίζουν οτι ο ΧΡΙΣΤΟΣ ειναι το ΠΑΝ,Αυτος ειναι η Πηγη της Σωτηριας και κανεις αλλος (Πραξεις 4:12) οτι αυτος ειναι ο θεος,ο δημιουργός του κοσμου ολου (Ιωαννης 1:1-5,κολοσσαεις 1:15-20) το Φως των ανθρώπων που φέγγει στο σκοταδι, η πηγη της αιωνιου ζωης, Η αναστασης και η ζωη, η Πορτα των προβατων, η ΟΔΟΣ η Αληθεια και η ΖΩΗ, και ο μονος που μας ΕΝΩΝΕΙ με τον Πατέρα (Ιωάννης 14:6), το Αλφα και το Ωμεγα, αυτός που Υπάρχει, που Υπήρχε και παντοτε θα ΥΠΑΡΧΕΙ(αποκάλυψη 1:8) και οτι τιποτε δεν διατηρείται εν ζωη Χωρις Αυτον.!

Φιλε μου ο Χριστος ειναι ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ, εκεινος που έδωσε το αιμα του στον σταυρο για να πληρώσει την τιμωρια για την δικη μας αμαρτια, ωστε οποιος αμαρτωλος τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και Σωτηρα και Κυριο του τον ΔΕΧΤΕΙ να μην ΧΑΘΕΙ αλλα να εχει ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.((ιωαννης 1:12-13,3:16,Αποκαλυψη 3:20) 
Ο επι γης ΘΕΟΣ  ο Πανταχου παρων  Κυριος ιησους Χριστος σε καλει ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ και Σωτηρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ, να τον ΕΜΠΙΣΤEΥΤΕΙΣ και στην Αιωνια ζωη και εσυ θα ΜΠΕΙΣ !!! 

«Κυριε Ιησου Χριστε, ανοιγω κυριε την καρδια μου σε σενα παραδεχομαι οτι ειμαι αμαρτωλος και οτι μονο εσυ Συγχωρεις αμαρτιες και ερχομαι ταπεινα σε σενα και σου ζητω απο ΟΛΕΣ τις ΑΜΑΡΤΙΕς ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙΣ και μαζι μου να ΖΗΣΕΙΣ ολες τις ημερες της ζωης μου» ειναι η προσευχη αφιερωσεως στον Χριστο και που αν εκφράζει την καρδια σου θα ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ και ΑΙΩΝΙΑ ζωη μαζι του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ. 
Φιλε μου εύχομαι στον Χριστο σήμερα να του ΔΟΘΕΙΣ και στην ευλογία του και εσυ να μπεις. Αμην!

No comments:

Post a Comment