Popular Posts

Sunday 26 August 2012

Σ`ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ Μ`ΑΡΕΣΕΙ Η ΖΩΗ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΝΑ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΒΑΡΟ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΧΕΙ ΔOΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΧΕΙ ΣΩΘΕΙ.


Ειναι δυνατόν η καρδία του ΣΩΣΜΕΝΟΥ πιστού παιδιού του Κυρίου να μην ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ  χαρά και ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ που ο Κύριος του τον ΕΣΩΣΕ παρ`όλα τα κουσούρια του και τις αμαρτίες του τις πολλές τις σκληρά ριζωμένες και συνταρακτικές ;

Είναι δυνατόν κάθε Πρωί να μην Ξυπνά και το Όνομα του Σωτήρα του να μην ΔΟΞΟΛΟΓΑ, να μην θέλει να υπηρετήσει μ`όλη του την καρδιά τον ΧΡΙΣΤΟ που τον ΕΒΓΑΛΕ από το βασίλειο του σκότους και τον μετέθεσε στην ΒΑΣΙΛΕΙΑ του ΦΩΤΟΣ, της ΧΑΡΗΣ, της Ειρηνης και της ΧΑΡΑΣ ;
Είναι δυνατόν να μην τον ΥΜΝΕΙ, να μην  τον ΔΟΞΟΛΟΓΕΙ και τ`όνομα του ΣΩΤΗΡΑ του να Μην το διαλαλεί ;

Φίλε μου ο Χριστός σήμερα ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ. Αν το κάλεσμα του ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ και την καρδια σου του ΑΝΟΙΞΕΙΣ και ΣΩΤΗΡΑ και Κυριο σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και εσυ θα ΜΠΕΙΣ. «Ελατε σε ΜΕΝΑ ολοι εσεις που ειστε Κουρασμένοι και ΒΑΡΙΟΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ με αμαρτίες και ΕΓΩ θα σας Αναπαύσω»(Ματθαίος 11:28)  και «Να στέκομαι μπροστά στην Πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την Πορτα θα ΜΠΩ μέσα ΕΓΩ και θα Γιορτάσουμε μαζι»(Αποκάλυψης 3:20).Αν ομως το κάλεσμα του το ΑΓΝΟΗΣΕΙΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ μακριά του για πάντα θα αποκλεισθείς επειδή ΔΕΝ τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕΣ  και Σωτήρα και ΚΥΡΙΟ σου ΑΜΕΛΗΣΕΣ να τον ΔΕΧΤΕΙΣ.(Ιωάννης 3:16-17)

Χριστιανός δεν είναι ο καθένας που αποκαλεί τον εαυτό του,αλλά ΜΟΝΟ όποιος στον Χριστό ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ και από τον Χριστό εχει ΣΩΘΕΙ, ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ και απο τι Αγιο  ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ , και μεσα του εχει την βεβαιωση οτι ο Θεος Ιησους ΧΡΙΣΤΟΣ πότε ΔΕΝ ΘΑ τον ΑΦΗΣΕΙ ουτε θα τον ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ (Εβραίους 13:5) αλλά μέσα από όλα θα είναι πάντα στο Πλευρό του να τον βγάζει νικητή, και τίποτε πότε ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΧΩΡΙΣΕΙ απο την ΑΓΑΠΗ του.(Ρωμαίους 8:37-39)

Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ του ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ και ΕΙΜΑΙ  ΣΩΣΜΕΝΟΣ. 
Υπάρχουν δυόμιση δισεκατομμύρια Χριστιανοί εκ των οποίων οκτακόσια εκατομμύρια ανήκουν στην Ορθοδοξία  αλλά το μόνο  που μετράει είναι ΠΟΣΟΙ ειναι οι ΣΩΣΜΕΝΟΙ απο ολους αυτούς τους  ονομαστικά Χριστιανούς ;
Πόσοι ειναι αυτοί που ΠΡΑΓΜΑΤΙ τον Χριστό και ΟΧΙ το το δόγμα τους ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ, που στον Χριστό Δόθηκαν  και ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ τους τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ (Ιωαννης 1:12-13) και  που απο τον Χριστό εχουν ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ και πάντα μαζι τους ΕΙΝΑΙ και ποτέ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ; (Ιωάννης 10:28)

1 comment:

  1. ¨Κυριε Ιησου ΧΡΙΣΤΕ σου παραδίδω τη Ζωη μου, ΕΛΑ και ΜΕΙΝΕ μαζι μου, και ας γίνει το Δικο σου θέλημα στη Ζωή μου»είναι η προσευχή που αν είναι ειλικρινής ο Χριστός θα την απαντήσει και την ΠΑΡΟΥΣΙΑ του και ΣΩΤΗΡΙΑ του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ.

    ReplyDelete