Popular Posts

Thursday 16 August 2012

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.

Το Ευαγγέλιο λέγει οτι εσυ εισαι ο μόνος που σώζει τον αμαρτωλό, οτι εσυ είσαι η οδός και η αλήθεια και η Ζωη και κάνεις ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ στον πατέρα παρα ΜΟΝΟ μέσω εσένα(ιωαννης 14:6) αλλα η εκκλησία που προήλθα βεβαιωνει οτι η Μητέρα σου ειναι επισης η ΟΔΟΣ, ειναι επισης εκεινη που βαστάζει τα πάντα, η πέτρα η ποτισσασα τους διψωντες την ζωην, οτι ειναι το ιλασ
τηριον του κοσμου, εκεινη που τις αμαρτίες ΑΝΑΙΡΕΙ, και που παρέχει Λύτρωση των αμαρτιών, και πολλά άλλα που έρχονται όλα σε κατάφωρη ΑΝΤΙΘΕΣΗ με τα λόγια σου και τις διδασκαλίες των Αποστόλων.

Αυτό που θα επιθυμούσα να με διαφωτίσεις ειναι γιατι η εκκλησία την αποκαλεί βασίλισσα του Ουρανού, Μεσολαβήτρια, Πύλη του Ουρανού, Παράκλητο των αδυνάτων Αρχιστράτηγο Αγγελικών δυνάμεων, Απελευθερώτρια των δαιμονισμένων και καταπιεσμένων, σκάλα και Πόρτα του Ουρανού και τις δίνει χιλιάδες άλλους τίτλους και αξιώματα ενω εσυ αναφερομενος στην κατα σαρκα μητερα σου ειπες οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ απο τον καθενα που ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ τα ΛΟΓΙΑ σου.(Λουκας 8:21)
Εσυ ομως Κυριε κοινοποίησες και προσδιόρισες σ`όλους μας την ΘΕΣΗ της μητέρας σου εν σύγκριση μ`εμας που Σωτηρα και Κύριο μας σε ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ οταν ειπες « Ποια είναι η μητέρα μου και τ`αδέλφια μου ;» «Να η Μητέρα μου και τα αδέλφια μου < ειπες δειχνωντας τους αμαρτωλους και αμαρτωλες που ΠΙΣΤΕΨΑΝ ολόκαρδα σ`εσένα και σε περιτριγύριζαν> Μητέρα μου και αδέλφια μου είναι αυτοί εδώ που ΑΚΟΥΝΕ τον λογο του Θεου και τον ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ»(Λουκας 8:21) και ΕΞΙΣΩΣΕΣ κάθε ευλογημένο ΠΙΣΤΟ με ΑΔΕΛΦΟ σου, αδελφή σου και με Μητέρα δικη σου !!

Βεβαίωσες όλες τις Γενεές οτι στα δικά σου μάτια ΑΓΑΠΑΣ και εκτιμάς σαν Μητέρα σου κάθε γυναίκα που εφαρμόζει τον λόγο του πατρός σου και κάθε άνδρα που σ`εσένα έχει ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ και εφαρμόζει τον λόγο σου, και οι κατά σάρκα συγγενείς σου ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ απολαμβάνουν μπροστα σου ΚΑΜΙΑ μεγαλύτερη Εκτιμηση η παραπάνω ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ η ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΕΣ δυναμεις και ΑΞΙΟΜΑΤΑ, απο εμας που εφαρμόζουμε τον λόγο σου γιατι ειναι και αυτοί ΣΩΣΜΕΝΟΙ με τον ίδιο τρόπο όπως και εμείς δια ΠΙΣΤΕΩΣ σ`εσένα τον ΜΟΝΟ ΣΩΤΗΡΑ και ΛΥΤΡΩΤΗ όλων των αμαρτωλών.

Κύριε Ιησού Χριστέ αφού εσυ Εισαι η ΠΗΓΗ και η προσωποποίησης της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, και αφού εσυ ειπες «Μητέρα μου και αδέλφια μου είναι αυτοί εδω που ΑΚΟΥΝΕ τον λογο του Θεού και τον ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ» (Λουκας 8:21) και εξίσωσες εμάς τους ανάξιους μα την μητερα σου και τ`αδέλφια σου, και εμείς οι Μητέρες σου και τ`αδέλφια δε είμαστε ουτε κατα διάνοια η ΠΥΛΗ του ΟΥΡΑΝΟΥ και η ΠΟΡΤΕΣ του Παράδεισου παρόλο που είμαστε ίσοι με τους κατά σάρκα συγγενείς σου, Σου αποδίδουμε ολη τη ΔΟΞΑ, ΟΛΗ την ΤΙΜΗ και ΟΛΗ την ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ γιατί ΜΟΝΟ εσυ εχεις αυτές τις θαυμαστές ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ και ΑΞΙΟΜΑΤΑ που καταχράστηκα και αντιβιβλικα η τότε Εκκλησια έδωσε στην Μακαρια αδελφή μας Παρθενο Μαρια και κατα σάρκα μητερα σου.

Και σου Ζητάμε να συγχωρέσεις την Εκκλησία που έδωσε στην παρθένο Μαρία ΑΞΙΟΜΑΤΑ και ΤΙΤΛΟΥΣ που ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δικά σου.

No comments:

Post a Comment